آیا آووکادو باعث کاهش وزن می شود؟


مطالعات تأمین شده توسط هیئت آووکادو نشان می دهد که آووکادو ممکن است کاهش وزن را تسهیل کند ، اما در مقایسه با چه چیزی؟

چی است تاثیرات آووکادو بر سندرم متابولیک ، “مجموعه ای از عوامل خطر” – قند خون بالا ، تری گلیسیرید خون بالا ، فشار خون بالا و چاقی – که شما را برای دیابت و بیماری های قلبی آماده می کند؟ “مصرف آووکادو این است مرتبط است با کیفیت بهتر رژیم غذایی و دریافت مواد مغذی و خطر کمتر سندرم متابولیک ، “همانطور که در ویدیوی خود بحث کردم آیا آووکادو چرب است؟به محققان دریافتند که فقط آووکادو می خورند داشته است نصف شانس سندرم متابولیک

با این حال ، بودجه این مطالعه توسط هیئت مدیره آووکادو تأمین شد ، بنابراین بررسی نحوه طراحی آزمایش توسط محققان بسیار مهم است. این داده ها از یک بررسی مقطعی به صورت لحظه ای در میان حدود 17،500 نفر به دست می آید که از آنها پرسیده شد آیا در 24 ساعت گذشته در دو روز جداگانه آووکادو خورده اند. دو درصد پاسخ مثبت دادند ، بنابراین آمار سلامت چند صد نفری که گزارش داده اند اخیراً آووکادو خورده اند با آمار سلامت 17000 نفری که گفته اند مصرف نکرده اند مقایسه شده است. نسبت افراد مبتلا به سندرم متابولیک در بین گروه آووکادو تنها نیمی از گروه غیر آووکادویی بود. افرادی که در گروه آووکادو قرار داشتند نیز لاغرتر بودند ، با وجود این که تفاوت قابل توجهی در میزان کالری دریافتی وجود نداشت ، با کمر باریک تر و وزن کمتر بدن ، همانطور که در ساعت 1:10 در مقاله من مشاهده می کنید. ویدیوبه

نویسندگان این موضوع را نوعی رمز و راز تلقی کردند که “باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد” ، اما این مطالعه تنها به بررسی میزان کالری مصرفی در روز مطالعه پرداخت ، نه به مرور. با این حال ، می توانید ببینید مردم چگونه می توانند با خوردن آووکادو وزن خود را کاهش دهند ، زیرا آنها از همه میوه ها خوششان می آید است بیشتر آب ، همراه با فیبر ، که هیچ کالری ندارد. بنابراین ، یک پنیر خامه ای اسمیر بر روی یک نان شیرین ، بیش از دو برابر کالری مشابه اسمیر آووکادو کالری اضافه می کند. این نکته مهمی را مطرح می کند: شاید کسانی که آووکادو می خورند به طور کلی تمایل دارند رژیم سالمتری داشته باشند. اگر آووکادو را روی نان تست خود بمالید ، ممکن است کره یا مارگارین کمتری بریزید.

در حقیقت ، آووکادو خواران همچنین از مصرف بیشتر میوه و سبزیجات به طور کلی و شکر افزوده کمتر ، که می توانید در آنجا مشاهده کنید ، گزارش کردند. 1:58 دقیقه ویدیوبه جای تعجب نیست که آنها سالم تر بودند. این درست در عنوان مطالعه تأمین شده توسط هیئت مدیره آووکادو آمده است: “مصرف آووکادو است مرتبط است با کیفیت بهتر رژیم غذایی … ”بنابراین ، در واقع ، مطالعه می گوید کسانی که سالم تر غذا می خورند ، لاغرتر هستند و خطر بیماری آنها کمتر است. خب دیروز اما این ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که آنها آووکادو می خوردند ، هیچ ارتباطی با آووکادو نداشتند یا حتی علیرغم خوردن یا نخوردن آووکادو بودند. تا آن را آزمایش نکنید نمی دانید.

آووکادو چه تاثیری بر وزن بدن دارد؟ یک مطالعه نشان داد که عصاره آووکادو باعث کاهش وزن بدن ، اما مطالعه بود بر روی وزن بدن موش ها و از آووکادو استفاده کرد برگ استخراج کردن. چه کسی برگ آووکادو می خورد؟ خوب ، بدیهی است که در نیجریه ، چای برگ آووکادو یک داروی گیاهی است استفاده شده برای فشار خون بالا آیا واقعا کار می کند؟ محققان تلاش کرد در برخی از بیماران مبتلا به فشار خون بالا ، و به نظر می رسد که برگ های آووکادو “یک اثر سمی بر کبد دارند که می تواند باعث آسیب کبدی شود.” خوب ، من فکر می کنم از نظر فنی “می توان از آن برای درمان فشار خون بالا استفاده کرد” ، اما فقط در صورت عدم استفاده مراقبت در مورد “سمیت کبدی” تحریک کننده. ممنون ولی نه ممنون

هیچ مطالعه انسانی در مورد آووکادو انجام نشده است میوه و وزن بدن؟ آنجا بود تحقیقی چند دهه پیش در سال 1960 در مورد آووکادو و کلسترول که در آن افراد با افزودن آووکادو به رژیم غذایی خود اضافه وزن پیدا نکردند. من می توانستم پیدا کردن اشاره به مطالعه در سالنامه انجمن آووکادو کالیفرنیا 1960 او اظهار تأسف کرد که “تحت تأثیر قرار دادن زن خانه دار” از نظر همه فواید آووکادو چقدر دشوار است.

اکنون درست است که وزن بدن بعد از تغذیه با آووکادو تغییر چندانی نکرده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید. 3:50 دقیقه ویدیواما محققان فقط آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه نکردند تعویض شده آووکادو به جای مقداری چربی حیوانی که خورده بودند. بنابراین در اصل ، آنها گوشت خوک را با آووکادو عوض کردند. جای تعجب نیست که افزایش وزن وجود نداشت! در حال حاضر ، در یک موضوع ، آنها فقط آووکادو را اضافه کردند. او با 154 پوند شروع کرد و پس از سه هفته افزودن آووکادو هیچ افزایش وزنی نداشت. آیا آووکادو می تواند آنقدر سیر کننده و سیر کننده باشد که وقتی آن را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید ، به طور طبیعی از هر چیز دیگری کمتر بخورید؟ تا زمانی که آن را آزمایش نکنید ، واقعاً نمی دانید.

محققان تکمیل شد یک کارآزمایی تصادفی و کنترل شده برای ارزیابی تأثیر مصرف آووکادو بر سیری و میزان کالری دریافتی بعدی. افزودن نصف آووکادو به یک وعده ناهار باعث افزایش رضایت و کاهش گرسنگی شد ، اما آنها فقط 112 کالری اضافی به غذا اضافه کردند ، بنابراین منطقی است که احساس گرسنگی کمتر شد. س isال این است که آیا شرکت کنندگان در مطالعه آن را احساس کردند؟ بنابراین بعد از خوردن 112 کالری کمتر در هنگام شام گرسنگی کمتری برای جبران آن دارید؟ پاسخ منفی است. در حقیقت ، آنها به طور قابل توجهی کمتر غذا نمی خورند ، همانطور که می بینید. 5:02 دقیقه ویدیوبه

در مورد زمان چطور؟ در مطالعه دیگری ، محققان اضافه یک آووکادو کامل برای رژیم غذایی روزانه مردم به مدت شش هفته و هیچ افزایش وزن قابل توجهی پیدا نکرد. آنها با افتخار ادعا کردند که مطالعه آنها “این افسانه را که آووکادو چاق است” برطرف می کند – اما این شبیه به تحقیقات گوشت خوک بود. بله ، محققان یک آووکادو اضافه کردند ، اما آنها نیز حذف شده همان مقدار چربی به شکل مارگارین ، سس مایونز و روغن. در حال حاضر این یک طعمه سالم است – مواد زائد را حذف می کند و مواد مغذی و فیبر را اضافه می کند – اما اگر کالری و کالری یکسان باشد ، جای تعجب نیست که هیچ تفاوتی در وزن بدن وجود ندارد. در واقع ، ممکن است به این نتیجه برسید که آووکادو است به عنوان چاق کننده در صورت مصرف چربی یکسان مانند مارگارین ، سس مایونز و روغن.

شاید زن خانه دار تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا فقط کمی درباره طراحی مطالعه مناسب می دانست.

آجیل یکی دیگر از منابع غذایی سالم برای چربی است و به نظر می رسد که آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید نمی کند منجر به افزایش وزن مورد انتظار می شود. دیدن آجیل و چاقی: وزن شواهدبه

TAKEAWAYS مهم

  • مطالعه ای که توسط هیئت مدیره آووکادو تأمین شده است ، داده های یک مطالعه فوری را منتشر کرده است که نشان می دهد آووکادو ممکن است کاهش وزن را تسهیل کرده و با خطر کمتری از سندرم متابولیک مرتبط باشد. قند خون بالا ، تری گلیسیرید خون بالا ، فشار خون بالا و چاقی.
  • با این حال ، بررسی دقیق نحوه طراحی آزمایش نشان می دهد که از افراد به سادگی پرسیده شد که آیا در 24 ساعت گذشته در دو روز جداگانه آووکادو خورده اند یا خیر ، و محققان فقط میزان کالری مصرفی را در روز مطالعه مورد بررسی قرار دادند. در طول زمان.
  • آووکادو ، مانند همه میوه ها ، بیشتر آب است و دارای فیبر است که به طور کلی کالری ندارد. بنابراین این یک جهش نیست که آووکادو خورها می توانند وزن بیشتری از دست بدهند یا به طور کلی رژیم غذایی سالمتری داشته باشند. آووکادو خوران گزارش کرده اند که به طور کلی میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کرده و شکر کمتری مصرف کرده اند.
  • در یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی ، محققان تأثیر مصرف آووکادو را بر سیری و میزان کالری دریافتی بعدی مورد بررسی قرار دادند. افزودن نصف آووکادو به ناهار باعث افزایش رضایت و کاهش گرسنگی می شود ، اما منطقی است که این وعده غذایی با 112 کالری اضافی غذا اضافه شود. با این حال ، در وعده غذایی بعدی ، افراد آنقدر راضی نبودند که برای جبران آن 112 کالری کمتر مصرف کردند.
  • در تحقیقی دیگر ، افراد روزانه یک آووکادو به مدت شش هفته بدون افزایش وزن قابل توجهی خوردند. اگرچه محققان یک آووکادو به رژیم غذایی روزانه شرکت کنندگان اضافه کردند ، اما همان مقدار چربی را به شکل مارگارین ، سس مایونز و روغن حذف کردند. بنابراین هنگامی که به همان میزان چربی مصرف شد ، محققان می توانستند به این نتیجه برسند که آووکادو وجود دارد به عنوان چاق کننده مانند مارگارین ، سس مایونز و روغن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آووکادو ، به:

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید