آیا باید / باید هر 3 ساعت غذا بخورید (یا یک برنامه منظم؟: تغذیه


وقتی غذا می خورید ، لوزالمعده انسولین تولید می کند. نیمه عمر آن چند ساعت است. بدن شما در جریان گردش خون شما در حالت آنابولیک قرار دارد و انرژی را ذخیره کرده و بافت های بدن را رشد می دهد. این خوب است اگر شما اغلب ورزش می کنید و سعی می کنید عضلات خود را افزایش دهید ، اما احتمالاً شما نیز چاق خواهید شد و اگر بیماری هایی مانند سرطان دارید ، آنها نیز می توانند راحت تر رشد کنند.

به طور مشابه ، اگر صبحانه را حذف کنید ، بدن شما چربی اضافی را تجزیه می کند و لاغرتر و اغلب کارآمدتر می شود. این اصل پشت روزه داری متناوب است. آنها دریافتند که با حذف صبحانه و نخوردن غذا تا 6 بعد از ظهر می توانید مزایای بسیاری از IF را داشته باشید. 12-22 (بسته به زمان بیدار شدن از خواب) و غذا خوردن را در آنجا متوقف کنید. ایده آل برای IF این است که یک روز در میان غذا بخورید ، اما حتی کنار گذاشتن وعده های غذایی نیز خوب است. اگر می خواهید از مزایای IF و خوردن بیشتر برای بدنی قوی تر استفاده کنید ، می توانید 3 وعده غذا بخورید اما هفته ای یک بار نیز ناشتا باشید.

Tl ؛ این ایده که مانند یک آتش سوزان است درست است به این معنا که همیشه سیستم هورمون های آنابولیک را حفظ می کند ، اما اگر مربوط به کاهش وزن باشد ، اشتباه است. شما را چاق می کند. فقط برای بدنسازان جدی مفید است که اینقدر غذا بخورند.

رژیم غذایی و سلامتی به اهداف سلامتی شخصی شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید