آیا غذاهای کاملاً سرد شده با نشاسته مقاوم (مانند سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) کالری کمتری دارند؟ : تغذیه


من کمی با نشاسته مقاوم اشتباه گرفته ام. من می دانم که نشاسته سنگین کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد و می دانم که نشاسته سنگین وقتی پخته می شود و سپس کاملاً خنک می شود (و همچنین زمانی که کاملاً خام است؟) تشکیل می شود. بنابراین اگر یک سیب زمینی شیرین پخته سرد دارید ، کالری کمتری نسبت به زمانی که تازه پخته و داغ است دارید؟

فکر می کنم این را یک بار در کامنت خواندم ، اما کمی در مورد نحوه کار آن گیج شده ام. وقتی گوگل را جستجو می کنم ، اساساً به من می گویند نشاسته مقاوم کالری کمتری دارد ، اما نه در مورد آنچه در واقع در طول این فرآیند با کالری مواد غذایی اتفاق می افتد.

همچنین ، در حالی که من اینجا هستم – چقدر سرد است “کاملاً سرد”؟ دمای اتاق؟ یخچال سرد؟

دیدگاهتان را بنویسید