آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد ، ترد و کمی شیرین است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در طول سال در فروشگاه محلی خود پیدا کنید (اگرچه در فصل ، تابستان و پاییز بهترین طعم را دارند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه پخت و پز با آنها را در دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات مرور کنیم.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد

فلفل دلمه ای قرمز و زرد را در سینی فر پخته کنید

یک فلفل دلمه ای کامل حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوش آمدید.

بنابراین آیا فلفل دلمه ای شما را چاق می کند؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در یک نوبت بسیار نادر است (129 کیلو کالری) که تقریباً در بخش معمولی چیپس سیب زمینی وجود دارد.

و وقتی نوبت به میان وعده های شور ، مانند چیپس می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای سرشار از مواد مغذی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین فلفل دلمه ای سالم ترین رنگ چیست؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل شما تفاوت را ایجاد می کند.”

فلفل سبز قبل از رسیدن به رنگ قرمز برداشت می شود. یک فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C است.

یک فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • دوز توصیه شده روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین ، برای زنان ، 171 RD از RDA و برای مردان ، 142 represents است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئید بیشتر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها ترکیبات شبه آنتی اکسیدانی گیاهی هستند که می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه ای قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید حاوی مقدار مناسبی فیبر است.

مصرف یک فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

مصرف فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است ، زیرا به شما کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشید و منظم عمل می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

فلفل دلمه ای سبک است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای را بر دیگران ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند اجتناب کنید ، فلفل دلمه ای ملایم است و گزینه خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل دلمه ای است که می تواند سوزش سر دل را تشدید کند. ”

برخلاف فلفل دلمه ای ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که باعث سوزاندن فلفل می شود.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حالا که سوال “آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟” پاسخ دریافت کرد ، بیایید در مورد نحوه طبخ با آنها بحث کنیم.

بدون شک می توانید از فلفل دلمه ای تازه لذت ببرید و آنها را به صورت نوشیدنی خرد کنید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقانه عمل نکنید؟

1. فلفل دلمه ای شکم پر یا پر شده

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره توخالی فلفل دلمه ای برای پر کردن گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده است.

البته می توانید همان مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده قرار دهید.

خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل دلمه ای است. چند دستور العمل الهام بخش:

2. فلفل دلمه ای یا فلفل سرخ شده

قندهای موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید این غذا را روی گریل (دودی) یا در فر (سوخته) تهیه کنید.

  • برای رنده کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و آن را مستقیماً روی گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای آب پز به عنوان مواد اولیه در غذای دیگر استفاده کنید ، مانند:

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بگذارید این را بپذیریم – فلفل دلمه ای برای زیبا جلوه دادن هر غذای گوشتی و سبزیجات و همچنین خوشمزه تر شدن آن ضروری است.

آنها یک پاپ قرمز ، زرد یا نارنجی به دریای سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه آسان و سالم برای شام است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید