آیا من گرسنه هستم؟ علائم جسمانی گرسنگی را باید جستجو کرد


آیا واقعاً می توانید علائم فیزیکی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در پاسخ غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم نمی پرسند و می مانند که آیا واقعاً گرسنه هستم؟

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از آن افراد هستید – من شما را تحت پوشش قرار دادم.

حرکت در علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما مشغول چیزهای زیادی هستیم ، اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنگی را بررسی کنیم یا احساس گرسنگی را واقعاً تشخیص دهیم. و حتی گاهی اوقات ، ما فقط نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد تغذیه آگاهانه و تغذیه آگاهانه در Nutrition Stripped بسیار صحبت می کنیم و باز هم در اینجا نقشی ایفا می کند. هنگامی که ما با دقت غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید احمقانه غذا می خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی عامل انتخاب غذای ما است یا نه.

برای کمک به شما در این مورد ، ما به شما می آموزیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با تعجب شروع کنیم که چرا غذا خوردن متناسب با گرسنگی بسیار مهم است.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما دائماً با ما ارتباط برقرار می کند تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. علائم گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمون های مسئول تحریک علائم گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن ما به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه متاسفانه با گذشت زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساس خود می کنند. برنامه زمانبندی ، کمبود زمان ، استرس و رژیم ها تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را نادیده می گیریم یا متوجه آن نمی شویم ، زنجیره ای از وقایع شروع می شود.

ما می توانیم به نقاط گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، وقتی غذا می خوریم احساس بی حالی ، نفخ و سیری بیش از حد کنیم ، دائماً بیش از حد غذا بخوریم یا کافی نباشیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این امر ، ما می خواهیم با علائم فیزیکی گرسنگی واقعاً آشنا شویم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی علائم گرسنگی و سیری را بررسی می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که از این وضعیت خارج شده اید؟ با وجود داشتن یک خواب خوب شبانه خسته شده اید؟ بی حال ، حتی اگر هیچ کار خاصی انجام نداده اید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما هنوز به این واقعیت اشاره می کنیم که بدن به انرژی نیاز دارد. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. وقتی غذای کافی (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند احساس بی رحمی کند.

کارهای روزمره کمی سنگین تر است و ما نمی توانیم از آن خارج شویم. تنها راه برون رفت از آن خوردن یک غذای مقوی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید ، حتما ثبت نام کنید تا ببینید آیا این نشانه جسمانی گرسنگی است.

غر زدن معده

این آسان است ، اینطور نیست؟

اگر معده شما غرغره یا غرغره می کند و آن درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست رژیم های غذایی ، سم زدایی یا پاکسازی در خارج از کشور به شما بگوید که این سرنخ ها را برای x ساعت نادیده بگیرید ، این به سادگی مفید نیست و درست نیست.

وقتی درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه معده وقتی خالی است منقبض می شود. دفعه بعد که شکم شما غرغر می کند ، به آن گوش دهید و با یک وعده غذایی مغذی بنیادی پنج پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و مدت زیادی غذا نخورده ایم ، ممکن است قند خون ما افت کند. اکنون که قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد تا به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است رگ های خونی سفت شوند و فشار خون بالا رود. نتیجه نهایی؟ سردرد.

علاوه بر این ، وقتی قند خون پایین است ، احساس لرزش و حاشیه شدن بسیار معمول است.

اگر اغلب با سردردهای ناشی از لرزش دست مواجه می شوید ، بدن شما ممکن است به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم فیزیکی گرسنگی شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

این دو با کاهش قند خون نیز ارتباط دارند. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مهار کند ، خوب ، مه! ممکن است احساس کنید افکار شما کمی کندتر از حالت عادی در حال پردازش هستند یا به سادگی نمی توانید بر روی کارهای عادی مانند معمول تمرکز کنید.

بدن شما در سطح پایین تر سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک پذیری

همه آزمایش کرده اند “جا رختی” قبل از. هنگامی که شما بدون دلیلی ظاهری تندخو ، عصبی ، ناامید و گاهی حتی دشوار هستید. آیا واقعاً چیزی وجود دارد که شما را اذیت کند؟ مشکلی هست؟ نه ، او فقط گرسنه است.

بدن شما انرژی و تغذیه کمی دارد ، بنابراین دوباره ، قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان تر است که بدون دلیل مناسب واکنش احساسی نشان دهیم.

اگر متوجه شدید که این امر اغلب زمانی اتفاق می افتد که مدت زیادی بدون غذا بوده اید ، یکی از علائم فیزیکی بدن گرسنه شما ممکن است این باشد:جا رختی” یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است با گرسنگی اشتباه گرفته شوند ، اما هستند “سردرد”

اما اگر فکر کنیم نشانه جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، در حالی که در واقعیت ، این چیز دیگری است؟ ما به آن می گوییم “سردرد”

سر گرسنه این زمانی است که یک موقعیت ، احساس یا احساس خاص منجر به پاسخ به غذا می شود.

در زیر برخی از رایج ترین علائم آنچه ما می نامیم ، آورده شده است ، گرسنگیبه

هوس های ناگهانی

همیشه به طور تصادفی فکر کنید: “پروردگارا ، من برای این می کشم [insert craved food item here]”کاملا غیر طبیعی؟”

این یک درمان است! اکنون ، قبل از اینکه به آن بپردازیم ، سناریوهای آناتومیکی خاصی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود ، و اینها واقعاً می توانند به گرسنگی جسمی مربوط شوند. بنابراین ، اگر کنجکاو هستید که چیزهای بیشتری را بیابید و قبلاً هم نشناخته اید ، به اینجا بروید تا درمورد آنچه اشتیاق شما سعی دارد به شما بگوید ، بیشتر بدانید.

اما اغلب این طعم و تجربه غذایی است که ما می خواهیم ، نه غذای فیزیکی از طریق غذا. اگر بخواهیم صرفاً برای خوردن غذا بخوریم ، اگر بخواهید ، این نشانه آن است گرسنگیبه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ آره، گرسنگیبه

حالا من می گویم که کمی پیچیده است. کاملاً ممکن است که در نتیجه خستگی از نظر جسمی گرسنه باشید. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و هیچ نشانه جسمانی از گرسنگی نشان نمی دهیم ، ممکن است غذا همچنان خوب به نظر برسد.

وقتی در اثر احساسات یا احساسات به غذا می رسیم ، واقعاً به علائم گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی استرس داریم وقتی احساس خستگی می کنیم می توانیم همین کار را انجام دهیم.

استرس ناراحت کننده و ناخوشایند است. از سوی دیگر ، مصرف غذاهای خوشمزه راحت و بسیار دلپذیر است. ایجاد عادت دستیابی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این می گوییم مصرف استرس!

وقتی استرس برطرف نشود ، از بین می رود و ما راههای سریع و آسان برای تسکین آن را بررسی می کنیم. غذا یکی از این وسایل است. گرسنگی ناشی از استرس وسیله ای است گرسنگی به جای گرسنگی فیزیکی

افزایش احساسات

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر احساس غم ، عصبانیت ، افسردگی یا ناامیدی کرده اید که فقط نیاز به خوردن یک کوکی داشته باشید؟

بعد از دو مثال آخر ، فکر می کنم به راحتی بتوان فهمید که یک مثال چگونه است گرسنگی. همانطور که در مورد استرس ، هنگامی که احساسات برطرف نمی شوند ، می توانیم از طریق غذا از آنها رهایی یابیم.

یاد بگیرید علائم جسمانی گرسنگی را به خود نشان دهید

هدف در اینجا این است که واقعاً هماهنگ شدن با گرسنگی فردی و حتی اشباع را آغاز کنید. برای آشنایی با علائم فیزیکی گرسنگی که به طور منظم تجربه می کنید. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی غذا بخورید.

تحت روش تغذیه آگاه ، اعضای ما ابزارها و منابع لازم را برای توسعه این توانایی برای سازگاری با نشانه های گرسنگی بدن ارائه می دهند تا بتوانند اعتماد به نفس در مورد زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و چقدر بخورند را بر اساس. نیازهای آن زمان

این یک مهارت قوی است!

دیدگاهتان را بنویسید