آیا می توان توده عضلانی را در حالی که به سرعت چربی را همزمان از دست می دهید حفظ کرد؟ : تغذیه


هستند:

  • چربی لاغر

  • نر

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

من در طول یک سال 40 پوند چربی از دست دادم ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این فرآیند ماهیچه های زیادی از دست داده ام.

اخیراً این طرح آغاز شد: مصرف حدود 1600 کیلوکالری با TDEE حدود 2500 ، بنابراین کسری روزانه 900 ، با کاهش نظری وزن 1.8 کیلوگرم در هفته. روزانه 165 گرم پروتئین برای حفظ ماهیچه ها. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید خواهند دید ، اما من مدتی در این کسری بودم – به همراه روزه داری متناوب – بدون مشکل ، اکنون تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

برنامه ریزی کنید که این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه ادامه دهید ، به این امید که مقدار زیادی از BF را کاهش دهید ، در حالی که توده عضلانی نسبتاً حفظ شده را حفظ می کنید. با توجه به اینکه ما این طرح را دنبال کرده ایم ، آیا این امکان وجود دارد؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF را داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید