این پادکست قصد دارد جنبه فنی عضله سازی را پوشش دهد. من در مورد آنچه برای بزرگتر و قوی تر شدن مهمتر است بحث می کنم: هیپرتروفی یا هیپرپلازی؟

اصلا این کلمات به چه معناست؟

خوب ، هیپرتروفی زمانی اتفاق می افتد که سلول های عضلانی شما بزرگتر می شوند و هیپرپلازی زمانی است که تعداد سلول های ماهیچه ای افزایش می یابد.

محققان مطمئن نیستند که آیا هیپرپلازی در انسان ها اتفاق می افتد یا خیر ، اما “معتقدین” ادعا می کنند که هم هیپرتروفی و ​​هم هیپرپلازی در رشد ماهیچه ها نقش دارند. بنابراین ، به گفته آنها ، شما باید در تولید هر دوی این پدیده ها تمرین کنید تا در اسرع وقت عضله سازی کنید.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی می تواند آموزش شما را تغییر دهد بنابراین این مبحث کاربردهای کاربردی دارد من در این پادکست برای شما شرح می دهم.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک بررسی سریع از آن را به iTunes ارسال کنید. واقعاً کمک می کند!

زمان بندی:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – اجزای عضلانی چیست؟

4:56 – هیپرتروفی میوفیبریلار چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضله چیست؟

5:37 – آیا هیپرپلازی در انسان رخ می دهد؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه باعث هیپرپلازی در حیوانات می شوید؟

9:26 – علم در مورد هایپرپلازی در انسان چه می گوید؟

16:56 – چگونه باعث هیپرتروفی می شویم؟

18:28 – چرا تمرینات نزدیک به شکست باعث هیپرتروفی می شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و ورزش چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هیپرپلازی می شود؟

ذکر شده در برنامه:

مربیگری تک نفره لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

هیچ نظری وجود ندارد