دمنوش وگان بادام زمینی بادام زمینی


با این غرق کننده دلپذیر Vegan Smokey Cashew Queso Dip ، میان وعده بعدی خود را ادویه کنید!

در حال حاضر بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در NS طرفداران زیادی از میان وعده ها هستیم. ما همچنین معتقدیم که بهترین میان وعده های سالم حاوی دستور العمل هایی هستند که نه تنها طعم خوشمزه ای دارند ، بلکه برخی از جعبه های تغذیه را نیز بررسی می کنند. استفاده از بادام هندی کمی تفت داده شده و شیر بادام به این پروتئین Smokey Cashew Quueso کمک می کند.

یافتن جایگزین برای لبنیات همیشه آسان نیست. مخصوصاً وقتی صحبت از تقلید از بافت سس پنیر کاملا خامه ای می شود. در خانه ما ، ما شخصاً چندین گزینه خریداری شده را امتحان کرده ایم ، که بیشتر آنها حاوی روغن اضافی و مواد نگهدارنده بودند.

با افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای ، ویتامین B زیادی دریافت می کنید ، در حالی که طعم کامل “پنیری” را اضافه می کنید. تغییر دهنده واقعی بازی از دستور تهیه سرآشپز و نویسنده Kenji López-Alt ناشی شد که در آن از سیب زمینی برای بهبود بافت استفاده می کند. پس از سرخ شدن ، نشاسته طبیعی سیب زمینی بدون استفاده از لبنیات به این شیرینی بافتی نرم و پنیری می دهد.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک میان وعده مغذی است

وقتی شما یک میان وعده درست می کنید ، ما همیشه می گوییم که ما باید حداقل 2 عنصر را در سیستم بنیادی پنج خود قرار دهیم.

سیستم بنیادی پنج ما راهی آسان برای دانستن این است که شما یک وعده غذایی مغذی و متعادل دارید و از پنج عنصر تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، چربی و عامل طعم.

با انتخاب دو مورد از آنها به علاوه فاکتور طعم ، همیشه یک میان وعده متعادل دریافت می کنید که به شما انرژی مورد نیاز را می دهد و شما را تا وعده غذایی بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش گیاهی بادام هندی بادام هندی ، منبع سالم چربی و پروتئین گیاهی و سیب زمینی است که کربوهیدرات نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین دارای مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها برای سیستم ایمنی و سلامت عمومی ما مهم هستند.

این سبزی بادام زمینی برای غوطه وری ، گزینه ای عالی برای میان وعده یا همراه غذا است.

پنج عامل مزه اصلی چیست؟

اگر با NS Community و Mindful Nutrition تغذیه تازه کار هستید ، سیستم Fundamental Five بخشی از نحوه آموزش نحوه ایجاد وعده های غذایی متعادل است. این امر به شما این امکان را می دهد که به بدن خود تغذیه مورد نیاز خود را بدهید ، در حالی که به شما انعطاف پذیری می دهد تا از غذاهای مورد علاقه خود بدون استرس در مورد غذا لذت ببرید.

پنج پایه شامل پنج ماده مغذی شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و قندی و عامل طعم (که نشاط ، خوشمزه بودن و لذت بردن از وعده های غذایی شما را به ارمغان می آورد) است.

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق سیستم پنج پایه ای ما راهنمایی می کند تا غذاهای متعادلی ایجاد کنید که می توانید برای تهیه یا طبخ تازه این هفته از آنها استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید