رژیم 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، رعایت رژیم غذایی با دقت و بدون کوچکترین تغییری بسیار مهم است. نوشیدن مایعات به ویژه آب در طول رژیم بسیار مهم است و هر روز ورزش مانند 30 دقیقه شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکات مربوط به آن می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن داشته باشد و همچنین سلامت بدن و نیازهای بدن باید برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم غذایی کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم مراقب باشید ، خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود کمی اسفناج آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا کمی سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. ما تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید زیرا باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در اطراف معده می شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای شام که شبیه روز اول است از کاهو ، لیمو ترش و کدو سبز استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار ، ابتدا کمی سالاد به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذا را خوب بجوید ، این امر باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج.

برای شام ، ابتدا بورانی اسفناج می خورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب بخورید و بعد از یک ساعت غذا خوردن مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

جاروب

روز پنجم

درست مثل روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا کاهش وزن علاوه بر حفظ سلامت غذا به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز مربوط به سومین روز رژیم را تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز قبل را انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را همانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم غذایی کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار به ترتیب از سالاد ، یک تکه سوسیس و بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از کلم پیچ با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار را همانند روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از انواع میوه ها استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد سالاد را با آب لیمو ترش تازه میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، سالاد سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز می خورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، مقداری هویج ترک خورده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

برای صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی آب پز با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس برای شام استفاده می شود و در نهایت کدو بورانی مورد نظر است.

دوازده روز

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج آب پز بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم غذایی کانادایی

این رژیم دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی را دوباره انجام دهید.

رژیم نگهدارنده برای رژیم کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سالاد سالاد را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

پانزده روز

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

صبحانه ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
جاروب

دیدگاهتان را بنویسید