شرکت های بزرگ آمریکایی قول می دهند ساعت کار را برای کاهش تاخیر زنجیره تامین تمدید کنند


جو بایدن از والمارت ، UPS و FedEx وعده داده است که ساعات کار خود را افزایش دهند تا بتواند تنگناهای زنجیره تامین را که بر بهبود اقتصاد ایالات متحده و جهان تأثیر می گذارد ، کاهش دهد.

این سه شرکت روز چهارشنبه متعهد شدند که به عنوان یک مدل 24 ساعته و هفت روزه در هفته به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای کمک به رفع اختلاف بین تقاضای روزافزون و تأخیر در عرضه و رفع کمبودها حرکت کنند.

این حرکت از شرکت آمریکایی در اجلاس کاخ سفید به میزبانی بایدن رونمایی شد که با رهبران تجاری ، مدیران بندر و حمل و نقل و مقامات اتحادیه ملاقات کرد تا وضعیت پیچیده زنجیره های تامین جهانی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

بایدن پس از این مراسم گفت: “من می دانم که شما در مورد چیزی به نام زنجیره تامین زیاد می شنوید و اینکه چقدر چیزهای مختلف را از توستر ، کفش های کتانی ، تا دوچرخه تا مبلمان اتاق خواب سخت می کنید.” “اطلاعیه امروز این پتانسیل را دارد که بازی را تغییر دهد.”

مقامات ارشد دولت بایدن خاطرنشان کردند که UPS و FedEx با هم 40 درصد از حجم بسته های ایالات متحده را تا سال 2020 تحویل داده اند و حرکت آنها باعث می شود دیگران نیز همین کار را انجام دهند. آنها همچنین Target ، Home Depot و Samsung را برای اقدامات لازم برای انتقال ظروف بیشتر به خارج از پورت ها مشخص کردند.

دولت بایدن شرکت های حمل و نقل ریلی ، گروه های کامیون و بنادر را تحت فشار قرار داده است تا ظرفیت خود را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده افزایش دهند. با این حال ، بسیاری برای یافتن پرسنل کافی تلاش کرده اند و کمبود فضای ذخیره سازی در نزدیکی بنادر گلوگاه ها را تشدید کرده است.

یک مقام ارشد گفت که بندر لانگ بیچ کالیفرنیا حدود سه هفته پیش گام هایی را در جهت اجرای برنامه 24 ساعته و 7 هفته ای برداشته است ، در حالی که بندر لس آنجلس در مجاورت آن تصمیم گرفته است که آن را با حمایت مهم انجمن بین المللی لانگ ساحر و انبار مطابقت دهد.

“این به اپراتورهای پایانه بستگی دارد که این ساعت ها را باز کنند و بارهای حمل و نقل را در ساعات غیر پیک رزرو کنند ، به طوری که نیروی کار قول داده است که آنها آنجا خواهند بود. ما می دانیم که آنها متعهد به انجام این کار هستند. ”

حرکت کاخ سفید در جهت فشار بیشتر شرکت های بزرگ آمریکا به افزایش ساعات و ظرفیت در شرایطی است که نگرانی فزاینده ای وجود دارد مبنی بر اینکه بهبود اقتصادی با یک دوره طولانی تنگناهای زنجیره تامین که می تواند به افزایش فشارهای تورمی نیز کمک کند ، تضعیف شود.

جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا ، روز سه شنبه در مصاحبه با CBS گفت که زنجیره های تأمین “بسیار تحت فشار” هستند و خاطرنشان کرد که “نزدیک به 100 کشتی” در خارج از بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ “در انتظار تخلیه کالا” واقع شده اند. اما او همچنین متقاعد شده بود که مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: “ممکن است در ماه های آینده کمبود کالا و خدمات به طور جداگانه وجود داشته باشد. اما مقدار زیادی کالا وجود دارد. و من فکر می کنم هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف کنندگان از نبود کالاهایی که می خواهند برای کریسمس تهیه کنند وحشت کنند. ”

برخی تحلیلگران هشدار دادند که اقدامات اعلام شده در روز چهارشنبه کافی نخواهد بود. برایان ویتلوک ، تحلیلگر تحقیقاتی گارتنر متخصص در زمینه لجستیک ، گفت که خیلی کم و خیلی دیر است که نگرانی های خرده فروشان را در فصل تعطیلات برطرف کنیم.

او گفت: “آنچه امروز در بنادر نشسته است 60 روز طول می کشد تا خارج شود ، بنابراین کریسمس از بین رفته است.” “مطمئناً هر مقدار کمی کمک می کند ، اما از نظر کارهایی که باید انجام شود یک قطره در اقیانوس است.”

ویتلوک گفت که داده های IHS Markit ، که میزان سرعت پردازش بنادر را اندازه گیری می کند ، نشان می دهد که بنادر آمریکای شمالی یک سوم به عنوان بندرهای آسیایی کارآمد هستند.

وی گفت: “شما این بندرهای بسیار کارآمد را دارید که این کشتی های بزرگ را به دلیل این قرنطینه های ناشی از کووید به موج می فرستد.” “آنها این کشتی های عظیم را تخلیه می کنند. به به به پورتهایی که سومین کارآیی دارند. در پایان روز ، آنها باید کار بهتری برای بیرون آوردن ظروف از بنادر انجام دهند. ”

بر اساس اطلاعاتی که کاخ سفید توزیع کرده است ، والمارت به طور خاص متعهد می شود که استفاده از ساعت های شب را “به میزان قابل توجهی” افزایش دهد و “توان” یا ظرفیت آن را تا 50 درصد در چند هفته آینده افزایش دهد. ”

یو پی اس وعده داده است که با عملکرد 24 ساعته و به اشتراک گذاری بیشتر داده ها با پورت ها پیش خواهد رفت. فدرال اکسپرس اعلام کرد که تغییراتی را ایجاد می کند که به آنها اجازه می دهد میزان محموله ای را که در شب از بنادر خارج می شود دو برابر کند.

تمرکز بایدن بر زنجیره های تأمین در طول سال شدیدتر شده است ، زیرا این امر به منبع ضعف برای بهبود اقتصادی ایالات متحده و محرک های محرک و همچنین نقطه آسیب پذیری سیاسی برای دموکرات ها در آستانه انتخابات میان دوره ای سال آینده تبدیل شده است.

در ماه ژوئن ، رئیس جمهور گروهی را برای رسیدگی به مشکلات زنجیره تامین در مناطق مختلف از نیمه رساناها گرفته تا خاکهای کمیاب و مواد دارویی تشکیل داد. اما بحران زنجیره تامین در حال حاضر به سایر کالاهای مصرفی اساسی تر گسترش یافته است ، که منجر به فشار بیشتر بر شرکت های بزرگ آمریکا برای کمک به پاکسازی عقب ماندگی شده است.

اسرار تجارت

FT اسرار تجاری را تجدیدنظر می کند که باید روزانه در مورد تغییر چهره تجارت بین المللی و جهانی شدن بخوانید.

در اینجا ثبت نام کنید تا بفهمید کدام کشورها ، شرکت ها و فناوری ها اقتصاد جهانی جدید را شکل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید