من سعی می کنم اولین رژیم غذایی خود را در 32 سالگی شروع کنم ، من به توصیه هایی در مورد مواردی که باید از نظر درصد روی جعبه (یا نکات دیگر واقعاً) توجه کنم احتیاج دارم: تغذیه


بنابراین من سعی می کنم وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی کم تحرک مشکل خواهد بود (عقب نشینی از ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برای من دشوار است).

من چیزهای زیادی درباره “این رژیم یک رژیم غذایی مد است” یا “این یک رژیم غذایی بی خطر از نظر پزشکی نیست” شنیده ام ، بنابراین یادگیری اطلاعات ضد و نقیض برای اولین بار بسیار دشوار است. یک سایت می گوید گوشت قرمز مشکلی ندارد و دیگری می گوید برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم چه چیزی خوب است یا شما نمی دانید؟

من سعی می کنم کمک کنم که چرا شروع به کنترل قسمت کرد. آشپزی من محدود به غذاهای فوق العاده اساسی یا مایکروویو بود.

بنابراین ، برای شروع ، من سعی می کنم با سفارش ندادن زیاد ، غذاهای کم کالری ، کم کالری و پر سدیم را در آشپزخانه پیدا کنم ، که سعی می کنم آنها را مصرف کنم. من موز یا سیب می خورم و سعی می کنم وقتی مزه ماست می خورد غذاهای بهتری بخورم و سعی کنم همه نوشابه ها را از روی میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی احتمالاً در درازمدت سالم نیستند ، اما آیا گزینه های سریع وجود دارد که می تواند از گذراندن غذا از غذای خارج به غذای خوشمزه در خانه جلوگیری کند؟

آیا توصیه ای دارید که کدام قسمت از برچسب ضعیف تر است؟ روی چه چیزی باید کمتر غذا بخورم؟

در واقع ، هر گونه ایده برای کمک به گذار (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و کار نکرد). یا هر وب سایت قانونی که بتوانم برای شروع این موقعیت به آن اعتماد کامل داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید