وعده های غذایی و میان وعده های سالم


تغذیه نوجوانان می تواند سخت باشد! در اینجا چند ایده برای میان وعده ها و وعده های غذایی برای نوجوانان ، به علاوه راهکارهایی برای تغذیه مناسب آنها ارائه شده است.

نوجوان من اخیراً وارد آشپزخانه شد و درهای یخچال ، فریزر و کمد را باز کرد و چیزی گفت که احساس گرسنگی نوجوانان را به خانه می رساند: “آنچه اتفاق می افتد این است که من گرسنه هستم بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. بنابراین 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه می شوم و انگار چیزی نخورده ام. و برای همیشه و برای همیشه تکرار می شود. ”

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه نوجوانان می تواند سخت باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذای مغذی (عمدتا) برطرف می کند.

شما همچنین می توانید دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

مواد مغذی نوجوانان واقعاً نیاز دارند

بر اساس جدیدترین گزارش ، در بین همه کودکان ، کیفیت رژیم غذایی در بین کودکان 14 تا 18 سال پایین ترین است توصیه رژیم غذایی به آمریکایی هابه به این معنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا مواد مغذی وجود دارد که نوجوانان ممکن است فاقد آن باشند ، بر اساس گزارش علمی– منابع غذایی اضافی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان دشوار است

چرا کیفیت رژیم غذایی کمتر از نوجوانان است؟ در حالی که اشتهای آنها ممکن است زیاد باشد ، اما چند مورد توطئه می کند که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها دشوارتر می کند:

  • استقلال بیشتر: آنها چندین تصمیم غذایی را به طور مستقل با پول خود می گیرند – و این انتخابها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همه به شدت برای نوجوانان عرضه می شوند ، از جمله در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه های شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان تمایل کمتری دارند و قادرند برای خوردن غذا و میان وعده بنشینند. این بدان معناست که غذاهای راحت بیشتری بخورید و بروید.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

سال گذشته ، گام هایی برداشتم تا انتخاب غذای مغذی را برای نوجوانم در خانه راحت تر و راحت تر کنم. من صداش کردم “عملیات: تغذیه نوجوان گرسنه“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است- امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

ساندویچ صبحانه فریزر یا بوریتوس

ساندویچ صبحانه

مقدار زیادی از آن را در فریزر خود قرار دهید و برای صبحانه سبک ، دلچسب ، ناهار یا میان وعده گرم کنید. طرز تهیه این ساندویچ صبحانه (پست همچنین حاوی دستورالعمل های گرم کردن مجدد است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ سرخ شده ، سوسیس ، پنیر و چند عدد فلفل خرد شده پخته شده پر می شوند.

2. شیشه با Trail Mix

یک شیشه را با ترکیبی از آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، چوب دستی ، پاپ کورن یا هر چیزی که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها می توانند یک مشت مخلوط پر کننده را هنگام اعتصاب غذا تکان دهند.

3. صبحانه های آماده شده

غذای اضافی برای شام درست کنید و آن را به ظروف گرم کننده و سرور تقسیم کنید (من ظروف خود را در Costco تهیه کردم ، اما این ظروف برای شیشه آشپزی مشابه آن) آیا برای ناهار ایده های سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ وارسی 40 ایده ناهار سبک برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + نیش میان وعده

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات

یکشنبه مهمانی بگیرید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته آنها را جشن بگیرد. این دستور العمل های ساده مورد تأیید کودک را بررسی کنید:

5. صفحات Pick-Me-Up

گاهی اوقات من فقط به فرزندم غذا می دهم ، به شرطی که گرسنه باشد (معمولاً اینطور است). من سال گذشته وقتی بچه هایم به صورت آنلاین به مدرسه رفتند ، ساخت “Pick Me Up Plates” را شروع کردم. صفحات مخلوطی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و حاوی چیزهایی مانند بیسکویت ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات است. این در اصل یک میان وعده کوچک و مغذی در یک بشقاب است – با نام خنده دار.

6. بسته اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در کیسه قابل بازیافت

با جمع آوری کیف (زیپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های قابل بازیافت مانند این) با همه چیز به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات مخلوط کن را خالی کرده و شیر (لبنی یا غیر لبنی) و یک حبه ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست را در کیسه های اسموتی خود قرار دهید (اینجا سینی یخ است با غذاهایی که دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی را مخلوط کرده و داخل آن بریزید قالبهای بستنی مانند این یخ زدن.

7. بسته بندی غذاهای رضایت بخش

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید غذا در بسته ها اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه داشته باشد و غذا را ذخیره نکند! (من دوست دارم قفسه ها را در ظرفی روی پیشخوان جمع کنم تا بتوان آنها را به راحتی تشخیص داد و گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتوهای منجمد
  • وافل منجمد
  • همبرگرهای بدون گوشت و کلوچه (ما مورنینگ استار مزارع Chik Patties را دوست داریم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • بیسکویت غلات کامل (ما Triscuit و Wasa را دوست داریم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن مسیر یا تهیه پاراف ماست)
  • ژله گوشت گاو و بوقلمون
  • میوه خشک و یخ زده
  • آجیل و دانه ها
  • محصولات غلات کامل (ما گندم خرد شده و Cheerios را دوست داریم)
  • بسته های فوری بلغور جو دوسر
  • بسته های آجیل و کره دانه ای یکبار مصرف
  • فنجان میوه (پیچیده در آب)
  • وان حموم و گواکامول
  • نخود برشته
  • جعبه های ثابت قفسه با شیر ساده و طعم دار

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ایجاد هزینه برای من از طریق پیوند به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید