چرا قند رومیزی به اندازه شکر کندتر قبل از ورزش خوب نیست؟ : تغذیه


اگر شکر تصفیه شده سفید / قند سریعتر در دسترس ترین شکل انرژی مانند گلوکز است ، پس چرا از نظر تولید انرژی بهتر از گلوکز حاصل از میوه های کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که ظاهرا مواردی هستند که معمولاً بیشتر توصیه می شوند) نیست؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من به شما پیشنهاد نمی کنم که 50 گرم شکر دومینو را قبل از جلسه بلند کردن بجوید ، اما فقط به این دلیل که به نظر می رسد “شهود” من به من می گوید. با این حال ، از لحاظ نظری (بر اساس نظریه های کمی که من می دانم) ، نمی توانم بفهمم که چرا اگر شما قصد دارید به محض شروع به افزایش قند در زمان شروع فعالیت ، شروع به فعالیت با قدرت یا فعالیت شدید در سوزاندن انرژی کنید ، ایده بدی نخواهد بود. این افزایش مطمئناً همه چیز را دیکته می کند (س -ال بعدی که من می پرسم).

پاسخ مکرر من به صورت آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من از این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است و می دانم که تغذیه برای عضله سازی ضروری است ، اما چرا باید به تولید انرژی مربوط باشد؟

از گمانه زنی ها نیز استقبال می شود. فقط مشخص کنید که در حال انجام این کار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید