چگونه یک اتاق مدیتیشن در خانه خود ایجاد کنیم


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی است تا به احتمال زیاد شما تمرین مدیتیشن روزانه را توسعه دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای سلامتی مدیتیشن هنوز در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین روش هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند چنین تاثیری بر عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا شیوه هایی را توسعه دهند.

هنگامی که شروع به کار می کنید ، رسیدن به حالت مراقبه می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را فراهم نکند ، اما با چند مرحله ساده می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما در ایجاد عادت حمایت می کند.

آنچه باید در اتاق مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا چیزی وجود دارد ، مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! همانطور که در اینجا گفته شد ، مجبور نیستید یک اتاق کامل یا یک اتاق خاص را به مدیتیشن اختصاص دهید زیرا مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، این معمولاً چنین نیست و شما نیازی به اتاق اختصاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که معتاد هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که ما انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، به همین دلیل است که ایده آل ترین و حمایت کننده ترین است که یک فضای خاص برای تمرین خود داشته باشید.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مفید است! هنگامی که جایی را در ذهن خود دارید ، می توانید این ابزارها را اضافه کنید تا به شما کمک کند احساس آرامش کنید که روزانه منتظر دیدن آن هستید.

1. بالش مدیتیشن راحت

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر سفر ذهن آگاهی خود را به تازگی آغاز کرده اید و اگر مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید احساس خوب چقدر اهمیت دارد. داشتن یک مکان راحت برای نشستن که به مدیتیشن شما اختصاص داده شده است کلیدی است.

من بالش مدیتیشن آووکادو مادراس را دوست دارم زیرا از مواد سبز و ارگانیک وگان تشکیل شده است و دارای گندم سیاه است که پایه ای محکم اما راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدتها مشتری و طرفدار آووکادو مدرس بودم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولاتی هستند که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین بهتر است ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه ذهن آگاه خود آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از مجلات غذایی استفاده کنید (به عنوان مثال آنچه را که خوردید ، چه موقع ، چگونه احساس می کنید ، گرسنگی شما چگونه بود ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) در مورد استرس روز به عنوان راهی برای تأمل ، روزنامه نگاری در مورد آنچه هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات کمک می کند تا اینکه از روش دیجیتال استفاده کنید و روش قبلی را امتحان کنید و با خودتان تماس بگیرید.

پس از تمرین میانجیگری ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین اتفاق افتاده و قصد خود از روز خود (یا روز بعد اگر شب در حال مدیتیشن هستید) فکر کنید. این لحظه ذهن آگاهی پس از یک تمرین مدیتیشن شما را راهنمایی می کند تا بیشتر با ذهن و بدن خود هماهنگ شوید و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا کشف روش های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و برای شروع و راهنمایی و الهام از آنها پیدا کنید ، واقعاً مفید خواهد بود.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از سفر ذهن شما حمایت کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید منطقه مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید و در عین حال از شما برای رسیدن به یک وضعیت روحی بسیار آرام حمایت کند ، می توانید چند تقویت کننده اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیست ، اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کند و به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

رایحه ها

من عاشق این هستم که چگونه یک رایحه آرامش بخش می تواند من را به حالت روحی بیشتری در آورد که برای مدیتیشن آرامش بیشتری دارد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری فضایی یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط به خرید غیر سمی توجه کنید

صدا

همچنین از داشتن یک کاسه آواز در این نزدیکی به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه زیبا برای تعمیق تجربه شما است. من واقعاً از شروع و پایان جلسه مدیتیشن با یک جلسه صوتی لذت می برم.

طبیعت

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که پنجره های زیبایی دارد و به طبیعت نگاه می کند. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق حفظ می کنم تا یک مکان آرامش بخش آرامش بخش ایجاد کنم. این که پنجره دارید ، می توانید در نزدیکی بنشینید یا چند گیاه را برای نگهداری در نزدیکی خود بردارید ، به نظر می رسد طبیعت کمی برای کاهش استرس دارد.

ایجاد اتاق مدیتیشن شما

هر یک از اتاقهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته کلیدی این است که شما کشف می کنید که چگونه می توانید هر روز به آن اتاق بروید تا تمرین واسطه گری خود را جلب کنید.

اکنون که چند ایده برای مواردی که می توانید در اختیار داشته باشید ، داشته باشید ، متعهد شوید که این هفته اتاق مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

Take آماده سازی کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید