گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای دشوار باشد – آنها خوشمزه و سالم هستند ، اما کالری زیادی نیز ندارند. برای خواندن همه چیز در مورد تغذیه گردو ، مزایای بالقوه و نحوه استفاده از آنها در برنامه رژیم غذایی سالم ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه آشپزی Beachbody می گوید: “گردو دارای کالری متراکم است.” “بنابراین شما نمی خواهید در خوردن آنها زیاده روی کنید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم کاهش وزن گنجانده شوند. ”

Vu توصیه می کند که آنها را به اسموتی اضافه کنید ، اگر طعم آنها را دوست ندارید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – یا آنها را خام و بدون نمک بخرید و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم است.

در اینجا مروری بر اطلاعات تغذیه ای گردو است.

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات ها 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که ما اطلاعات تغذیه ای گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توان با این آجیل های پر کالری افراط کرد ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو می گوید ، خوردن گردو هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر منابع چربی موجود در آن روز دارد.

او می گوید: “به طور کلی ، شما نباید بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذا بخورید.” “به یاد داشته باشید که اگر سعی می کنید مقدار سدیم خود را در روز ببینید ، بدون نمک بهتر است ، زیرا نسخه های نمک دار نیز به مصرف کل سدیم شما کمک می کند.”

سعی کنید چند گردو را به کاسه ای با چربی کمتر اضافه کنید ، مانند این سالاد کبابی رومینه و گردو.

گردو حاوی چربی “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

زنی که غذای مدیترانه ای می خورد

اگرچه گردو دارای چربی بالایی است ، اما دارای نوع خوبی از چربی – اسیدهای چرب غیر اشباع چندگانه است.

طبق مطالعه ای که در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، رژیم غذایی با گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL را کاهش دهد ، کلسترول “بد” که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، یک اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

گردو حاوی ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان است

بر اساس یک مطالعه در سال 2020 ، گردو حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش اثرات منفی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید ، گردوها اغلب غذای مغزی نامیده می شوند ، زیرا نشان داده شده است که به طور بالقوه مزایای شناختی را در افراد مسن ایجاد می کند و تقریباً برای هر رژیم غذایی مفید است.

هنکس دوست دارد یک گردو را در یک خرما Medjool برای یک میان وعده خوشمزه بپیچد یا یک توپ انرژی زا خانگی را در گردوی خرد شده برای یک غذای ترد بپیچد.

اگر می خواهید سبزیجات خود را پرورش دهید ، چند عدد سالاد توت فرنگی و اسفناج را برای ترد شدن بیشتر بریزید.

گردو حاوی مواد معدنی است

مس ، چیزی که بدن شما نمی تواند خودش بسازد اما به آن نیاز دارد ، در گردو یافت می شود.

وقتی مس می خورید ، با آهن کار می کند تا سلول های خونی و عروق شما را سالم نگه دارد و به جذب آهن برای استخوان های شاد کمک می کند.

4. گردو به سیری کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای بالقوه تغذیه گردو جذاب به نظر برسد ، هر روز می توانید به آن توجه کنید.

آیا فکر می کنید درست قبل از ناهار در حال محو شدن هستید یا در ساعت 3 بعد از ظهر با کاهش مواجه می شوید؟

خبر بزرگ: طبق یک مطالعه کوچک ، گردو می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

سپس کمی روی ماست صبحانه خود بریزید ، یا یک مشت گردو را از میان وعده های فوق العاده پردازش شده در دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

گردو توت فرنگی و جو دو سر

بلوند سیب بدون گردو

فنجان های بلغور جو دوسر پخته با کشمش و گردو

آیا بدنبال اطلاعات تخصصی تر تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و یاد بگیرید که چگونه در دراز مدت با استفاده از دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix ، تغذیه سالم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید