یک کاسه ساده سیب زمینی شیرین و سبزیجات


این کاسه سیب زمینی شیرین و سبز یک راه خوشمزه برای لذت بردن از ترکیب طعم ها و بافت های پاییزی است!

سیب زمینی و سبزیجات شیرین به دلیل تنوع زیاد و به دلیل اینکه به راحتی در اکثر فروشگاه های مواد غذایی و بازارهای کشاورزان یافت می شود ، در بسیاری از خانوارها جزء اصلی هستند.

این غذا حاوی یک ماده خوشمزه پاییزی است که ممکن است به آن فکر نکنید – انجیر.

انجیر نه تنها طعم شیرین خوبی را برای متعادل کردن مواد شور و نمک به آن اضافه می کند ، بلکه فیبر فوق العاده بالایی دارد ، هم با فیبر محلول و هم نامحلول ، که به سیستم گوارشی ما کمک می کند تا منظم بماند و قند خون ما را ثابت نگه دارد. انجیر همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منگنز ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم است. همه آنها برای سلامت قلب و عروق ، سلامت استخوان ها و کاهش فشار خون مهم هستند.

ترکیب مواد تشکیل دهنده این غذا تقریباً همه جوانه های چشایی شما را تحت تأثیر قرار می دهد!

از پنج پایه برای ایجاد این غذای متعادل از سیب زمینی و سبزیجات استفاده کنید

اگر با جامعه NS و روش ما در اینجا آشنا هستید ، سیستم Fundamental Five تهیه وعده های غذایی متعادل را برای شما آسان می کند که به بدن شما مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز بیشتر ، هضم آرام ، انرژی پایدار ، خواب خوب و زندگی طولانی مدت داشته باشید ، در حالی که از انعطاف پذیری برای لذت بردن از غذاهایی که دوست دارید برخوردار باشید.

پنج پایه شامل پنج ماده مغذی شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و عامل طعم (که نشاط ، خوشمزه بودن و لذت بردن از وعده های غذایی شما را به ارمغان می آورد) است.

این دستور شامل هر پنج عنصر است ، و آن را به یک وعده غذایی متعادل تبدیل کرده که می توانید از آن لذت ببرید!

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق پنج سیستم بنیادی ما راهنمایی می کند تا غذاهای متعادلی ایجاد کنید که می توانید برای تهیه یا طبخ تازه این هفته از آنها استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید