همراه خود بازاریابی دیجیتال خریدار فریب دادن کنید


در حالی کدام ممکن است خرده فروشی حضور را انتخاب کنید و انتخاب کنید عرف در جاری کاهش است. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است همه‌گیری کووید-۱۹ باعث می‌شود خوردن‌کنندگان به کسب وب مبتنی بر را انتخاب کنید و انتخاب کنید عرضه محصولات برای اسکان‌هایشان بروند، کارآفرینان در جستجوی راه‌هایی برای بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌های شخصی هستند.

اگر صاحب عالی کسب‌وکار خرده‌فروشی هر دو بازاریابی هستید کدام ممکن است هدف آن افزایش درآمد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خنثی کردن عواقب COVID-نوزده است، {نیازی نیست} کدام ممکن است با عجله عالی شبه به حداقل یک خرید و فروش الکترونیک تغییر شوید. با این حال بالقوه است مورد نیاز باشد اقداماتی را برای بازگرداندن مشتریان به فروشگاه شخصی انجام دهید. اجتناب کرده اند قضا، شاید عالی راه خوشایند برای امتحان کردن این استفاده اجتناب کرده اند تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ باشد.

۱۳ عضو زیر اجتناب کرده اند هیئت ارتباطات فوربس بهتر از ادراک شخصی را کمک خواهد کرد که شما کارآفرینان برای بدست آوردن به مشتریان شخصی حاضر می دهند. فروشگاه بازگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلب رضایت آنها؛

۱. کاهش یافته است حاضر محصولات قابل استفاده به صورت وب مبتنی بر را انتخاب کنید و انتخاب کنید حضوری.

کانال های دیجیتال وضعیت خوبی {برای شروع} هستند، با این حال مصرف کنندگان در همه زمان ها در جستجوی راهی برای خصوصی سازی تخصص شخصی هستند. من می خواهم واقعاً کاری را کدام ممکن است تارگت اخیرا انجام داده است ترجیح می دهم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود آن موافقم. گروه همراه خود افزودن عالی به دبیرستان تابستانی باز می گردد کاهش یافته است شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دائمی برای مربیان، امکان استفاده اجتناب کرده اند آن را در هر مکانی چه به صورت وب مبتنی بر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه در فروشگاه بالقوه ساخته است. – Sai Kupala، SheerID

تخفیف های آنلاین

۲. به مصرف کنندگان وب مبتنی بر آرم دهید کدام ممکن است محصولات ممکن است به راحتی در دسترس است هستند.

۲ عاملی کدام ممکن است ممکن است را به کسب در اوایل سفر ترغیب می تدریجی، اولویت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاخیر در سهام محصول است. بار آن یک است. اجتناب کرده اند ابزارهای دیجیتالی بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مشتریان اطلاع دهید کدام ممکن است خواه یا نه محصولاتی را کدام ممکن است می‌خواهند به راحتی در دسترس است دارید، برای تعمیر اولویت با اشاره به تأخیر بار هر دو اولویت‌های سهام در بلند مدت، مطلع کنید. – دالاس لارنس، روکو

۳. ممکن است فروشگاه های مکان تعطیلات به سختی دارید.

اولین کاری کدام ممکن است باید انجام دهید اینجا است کدام ممکن است رئوس مطالب چرایی وجود مغازه ها را اصلاح دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس نحوه کار با هم مشتریان همراه خود فروشگاه را یک بار دیگر رئوس مطالب کنید. فروشگاه‌های فیزیکی باید اصولاً شبیه نمایشگاه‌هایی باشند کدام ممکن است مشتریان بتوانند همراه خود محصول کار با هم داشته باشند. به جای آن حمل محصول، می توان اجتناب کرده اند طریق اپلیکیشن، کامپیوتر لپ تاپ هر دو تجهیزات تلفن در کنار کسب کرد. به جای آن از گرفتن فروشگاه های بیش از حد، انواع محدودی فروشگاه مکان تعطیلات داشته باشید. – BrittainLadd، BrittainLadd.com

بازاریابی دیجیتال

۴. تعیین مقدار رویه های بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برگزاری موارد در فروشگاه.

من می خواهم در نظر گرفته شده می کنم کدام ممکن است افتادگی باقی مانده است هم به همان اندازه حد زیادی {به دلیل} ترس اجتناب کرده اند کووید است. کسب‌وکارها می‌توانند همراه خود اجرای اقدامات امنیت بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخلیه اطلاعات اجتناب کرده اند طریق دارایی ها وب مبتنی بر مشابه رسانه‌های اجتماعی، گوگل را انتخاب کنید و انتخاب کنید شبکه‌مکان شخصی به کاهش این ترس کمک کنند. این امتحان شده‌ها را همراه خود موارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید رویداد‌های فروشگاه شخصی مخلوط کردن کنید، به همین دلیل مشتریان را الهام بخش می‌کنید کدام ممکن است شخصاً اجتناب کرده اند کسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار ممکن است بازدید کنند. – کنت هریس، Consultwebs

ارزیابی اقدامات بهداشتی

۵. همراه خود عالی کد کاهش یافته است تکرارپذیر وب مبتنی بر، مشتریان را الهام بخش به کسب اصولاً کنید.

همراه خود کد کاهش یافته است کدام ممکن است ادعا هر دو پست تبدیل می شود رسانه های اجتماعی ممکن است می توانید آنچه را کدام ممکن است می توان در فروشگاه استفاده کرد کشتی کنید، مشتریان را الهام بخش به کسب کنید. (حتما تدابیر امنیتی را نظر کنید.) همه دوست دارند بافت کنند چیزی خاص اکتسابی می کنند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزی کدام ممکن است فروشگاه های موجود در فروشگاه اجتناب کرده اند این تاکتیک استفاده می کنند، به حداقل یک مسئله انگیزشی تغییر تبدیل می شود. عالی شیرینی همراه خود قیمت کاهش یافته است سبک به سختی بیشتر اجتناب کرده اند شبیه به شیرینی خریداری شده همراه خود قیمت درست دارد. – ملیسا کندال، استودیو لیتل ورد

کد تخفیف آنلاین

۶. اجتناب کرده اند تمامی کانال های بازاریابی برای بازاریابی مهیج را انتخاب کنید و انتخاب کنید متمرکز بیشترین استفاده را ببرید.

الهام بخش افراد به وارد شدن به فروشگاه های فیزیکی دشوارتر اجتناب کرده اند در همه زمان ها است، از همه گیر جهانی در نتیجه سفارش های وب مبتنی بر را انتخاب کنید و انتخاب کنید انتخاب های عرضه درگاه به در را انتخاب کنید و انتخاب کنید در جاده تبدیل می شود. برای اینکه بتوانید مشتریان قابل اعتماد شخصی را به فروشگاه شخصی بازگردانید، باید تمام کانال های بازاریابی شخصی را دوباره کار کردن کنید. اجتناب کرده اند طریق پیامک، دمو را انتخاب کنید و انتخاب کنید پست الکترونیکی تبلیغ کنید، رویدادی متمرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید شادی ها انگیز را هدف قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخفیفی را کدام ممکن است مشتریان ممکن است {نمی توانند} اجتناب کرده اند آن رد کنند. – گرگ جورج، Maverick Solutions LLC

تبلیغات

۷. قطعا ارزش آن را دارد بازدید اجتناب کرده اند فروشگاه شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید امتحان شده برای تحمیل عالی گروه را آرم دهید.

ما باید بتوانیم ملایم کنیم کدام ممکن است بازدید اجتناب کرده اند فروشگاه ما قطعا ارزش آن را دارد بالایی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات منحصر به شخص خاص را حاضر دهیم کدام ممکن است خوردن کنندگان {نمی توانند} وب مبتنی بر اکتسابی کنند. خواه محصول باشد هر دو کاهش یافته است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورود به شرکت ها هر دو اشخاص حقیقی اضافی. علاوه بر این این، ما باید برای تحمیل عالی گروه همراه خود {افرادی که} مشتریان ما هستند، همراه خود درک اینکه مشتریان ما چه کسانی هستند، همراه خود خصوصی سازی روابط امتحان شده کنیم. – دین کوکسون، بنفش

از فروشگاه دیدن کنید

۸. درک کنید کدام ممکن است چرا مشتریان اجتناب کرده اند فروشگاه ممکن است بازدید نمی کنند.

در گذشته اجتناب کرده اند استفاده اجتناب کرده اند تاکتیک های بازاریابی، حیاتی است کدام ممکن است علت این افتادگی را درک کنید. خواه یا نه مشتریان ساده اجتناب کرده اند راحتی عرضه درگاه به در هر دو در امتداد طرف جاده لذت می برند، هر دو تمایلی به مراجعه حضوری به فروشگاه ندارند از کووید باقی مانده است در جاری توسعه است؟ هنگامی کدام ممکن است توضیحات مشتریان شخصی را درک کنیم، معامله با به میل های خاص را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات آنها برای فریب دادن بازدیدهای خصوصی اصولاً ساده تر تبدیل می شود. – ملیسا زونار، موسس روزنامه

بازاریابی فروشگاهی

۹. برای ورود مشتریان اصولاً به فروشگاه ممکن است این سیستم ریزی کنید.

عالی روز کسب همراه خود کاهش یافته است ویژه را به خاطر داشته باشید. اگر خریدار ساده برای عالی روز خاص کد کاهش یافته است ۵ هر دو ۱۵ درصدی اکتسابی تدریجی، به مستعد ابتلا به بازدید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازگشت دارد. اگر خریدار همراه خود هر کسب اجتناب کرده اند فروشگاه امتیاز ثابت بودن کسب تدریجی، ممکن است برای خریدهای بعدی نیز اجتناب کرده اند کاهش یافته است برخوردار شود کدام ممکن است بعد از همه ساده در فروشگاه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. – کیمبرلی آزبورن، UNC Greensboro

تخفیف ویژه

۱۰. به خریدارانی کدام ممکن است به صورت وب مبتنی بر کسب می کنند، کاهش یافته است بی نظیری در کسب حضوری حاضر دهید.

ممکن است می توانید همراه خود حاضر کاهش یافته است های ویژه در فروشگاه هر دو همراه خود مخلوط کردن کسب وب مبتنی بر، خریدار را به بازدید اجتناب کرده اند فروشگاه الهام بخش کنید. مثلاً بگوییم کالایی را وب مبتنی بر خریدم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر ظرف ۳۰ روز پس اجتناب کرده اند کسب وب مبتنی بر به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنم، می‌توانم ۲۰ سهم کاهش یافته است کالای مورد نظرم را اکتسابی کنم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کد کاهش یافته است ساده روی رسید وب مبتنی بر است. آنجا. – بواز سانتیاگو، این سیستم های نشاط

۱۱. همراه خود عالی اینفلوئنسر جشنواره ای انجمن دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در فروشگاه کاهش یافته است روزی بدهید.

برگزاری موارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حاضر کاهش یافته است های منحصر به شخص برای دوره محدود راهی برتر برای الهام بخش مشتریان به بازدید اجتناب کرده اند فروشگاه ممکن است است. کنجکاوی مند به میزبانی عالی مناسبت هستید؟ همراه خود عالی تأثیرگذار کار کنید به همان اندازه این {اتفاق بیفتد}، هر دو حتی می توانید رویدادی را محدوده کنید کدام ممکن است به حداقل آمادگی خواستن دارد. خواه یا نه در جستجوی کالا اصولاً هستید؟ اجتناب کرده اند این شانس شناخته شده به عنوان عالی تخفیف برتر بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را ساده برای مدت محدودی در فروشگاه حاضر دهید. – گروه ویکتوریا زلوسکی مینکیتی


۵۲ استراتژی بازاریابی کدام ممکن است عالی کارآفرین باید بداند

۱۲. تجربیات شخصی را تبلیغ کنید. ۹ برای انبارها!

مناسب است کدام ممکن است نمی‌توانیم تأثیر عظیم دنیای دیجیتال را انکار کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارآفرینان می‌توانند همراه خود ابزارهای دیجیتال بودجه قیمت به اشخاص حقیقی بیشتری ورود پیدا کنند، با این حال چیزی کدام ممکن است نمی‌توانند حاضر دهند تخصص‌ای در فروشگاه است. دنیای دیجیتال باید مبنایی در بازار حضوری ممکن است باشد، با این حال فروشگاه ساده برای گرفتن نیست. ممکن است باید عالی تخصص درست تحمیل کنید کدام ممکن است مشتریان ممکن است آن را دوست داشته باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به سمت} آن کشیده شوند. – پاتریک وارد، روث استرپ

۱۳. پیشنهادات خاص را به صورت وب مبتنی بر تبلیغ کنید.

برای انتقال مشتریان جدید به فروشگاه شخصی، نیازی به استفاده اجتناب کرده اند بازاریابی کلیکی ندارید موقعیت وب سایت من می خواهم یکی ندارم همراه خود تبلیغ محصولاتی کدام ممکن است ساده به صورت حضوری به راحتی در دسترس است مصرف کنندگان هستند، می توانید بازدید کنندگان مشخص شده را تحمیل کنید. نکته بی نظیر اینجا است کدام ممکن است مصرف کنندگان همراه خود برند ممکن است شناخته شده می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید درک بهتری اجتناب کرده اند محصولاتی کدام ممکن است در فروشگاه حاضر می دهید خواهند داشت. – امین رحل، دارایی رگال

به این متن چه امتیازی میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید