همراه خود مصرف کردن این ۷ وعده های غذایی در عصر به مطابقت اندام برسید


غذا 700*403 - با خوردن این 7 غذا در شب به تناسب اندام برسید

واقعیت اینجا است کدام ممکن است نخوردن شام ممکن است بر بهزیستی ممکن است تأثیر بگذارد. به معنای واقعی کلمه هستند برای افت پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام، به هیچ وجه نباید وعده های غذایی بی نظیر را بردن کنید. کاملاً برعکس، ممکن است باید اجتناب کرده اند آن بهره ببرید، با این حال ۹ تحت هیچ شرایطی.

مهم خورده شدن مفید در عصر اینجا است کدام ممکن است غذای شخصی را به درستی انواع کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی کودک نوپا بخورید، ویژه به ویژه با توجه به شام.

مصرف کردن این ۷ وعده های غذایی در عصر ممکن است به مطابقت اندام ممکن است کمک تدریجی

به منظور شما در عصر با بیرون افزایش وزن وعده های غذایی بخورید، تهیه خوب شام سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم ریزی از محسوس برای وعده های غذایی مصرف کردن فوق العاده ضروری است. بیشتر است شام را حداقل ۲ هر دو سه ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب نیاز کنید.

ما مجبور نیستیم شخصی را اجتناب کرده اند وعده های غذایی محروم کنیم، اما علاوه بر این باید یاد بگیریم کدام ممکن است اعتدال را رعایت کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی را کدام ممکن است ۹ تنها به سلامت ما کمک می کنند، اما علاوه بر این به مطابقت اندام ما نیز کمک می کنند، در میل قرار دهیم.
مشاوران بر این باورند کدام ممکن است بیشتر است چندین بار در روز (در مجموع حدود ۵ به همان اندازه ۶ وعده غذایی کودک نوپا) همراه خود غذاهای شامل پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های غذایی مشابه غذاهای ارائه شده اجتناب کرده اند سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها نیاز کنید.

در واقع اگر می خواهیم از لاغر شویم، ۹ تنها باید به نحوه وعده های غذایی مصرف کردن، اما علاوه بر این به میزان حرکت روزانه نیز ملاحظه کنیم. {در این} زمینه شایان اشاره کردن است کدام ممکن است سبک اقامت کم تحرک دشمن بهزیستی است.

مراقب تضمین ها باشید

ابعاد وعده غذایی یکی اجتناب کرده اند کلیدهای وعده های غذایی مصرف کردن در عصر با بیرون افزایش وزن است. برخی اجتناب کرده اند اطلاعات پیشنهاد شده عبارتند اجتناب کرده اند:

برای جلوگیری اجتناب کرده اند پرخوری، غیر از اینکه مستقیماً اجتناب کرده اند بشقاب وعده های غذایی بخورید، مقداری اجتناب کرده اند غذایی را کدام ممکن است قصد مصرف کردن آن را دارید در بشقاب قرار دهید.

وسوسه انگیزترین وعده های غذایی مشابه شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیپس را اجتناب کرده اند دید شخصی در اطراف حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میان وعده های مفید بخورید. اگر گرسنه به شام ​​می روید، قابل انجام است تا حد زیادی اجتناب کرده اند آنچه در تذکر داشتید بخورید.

اجتناب کرده اند خوردن غذاهای پر کربوهیدرات در کل عصر ، مشابه برنج، ماکارونی، سیب زمینی، غلات درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان. به این دلیل است که علت است کدام ممکن است آنها انرژی زیادی را فراهم می کنند کدام ممکن است هیکل در آن نقطه به آن است خواستن نخواهد داشت.

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، به خاطر داشته باشید کدام ممکن است تخصیص وعده های غذایی به ابعاد وعده های غذایی ضروری است. در حالت اندیشه آل، شام باید ۵۰ نسبت اجتناب کرده اند کربوهیدرات های ساده هضم مشابه سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات باشد. این وعده های غذایی علاوه بر این باید شامل ۲۰ نسبت پروتئین با بیرون چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این ۳۰ نسبت چربی های مفید مشابه آووکادو، آجیل هر دو روغن زیتون باشد.

در همین جا تعدادی از اندیشه برای شما ممکن است موجود است

همراه خود مصرف کردن این ۷ وعده های غذایی در عصر مطابقت اندام شخصی را محافظت کنید

۱. تخم مرغ آب پز

تخم مرغ سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید شامل اسیدهای آمینه حیاتی است. آنها به ارضای تمایل به غذا کمک می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت جوشاندن همچنان خوب شام سبک هستند (عصر ها بیشتر است اجتناب کرده اند غذاهای سرخ شده ).

اگر تخم مرغ آب پز را دوست ندارید، می توانید خوب املت فرانسوی هر دو تخم مرغ همزده را انواع کنید. نکته بی نظیر اینجا است کدام ممکن است آن را با بیرون روغن (هر دو روغن فوق العاده کم) تهیه کنید. می توانید آن ها را همراه خود سالاد گوجه فرنگی هر دو هر سالاد عکس به دلخواه در کنار کنید.

۲. چسبناک همراه خود آجیل، یکی اجتناب کرده اند هفت غذای برتر برای جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن

خوب وعده کودک نوپا چسبناک شامل حدود ۱۰۰ انرژی است، به همین دلیل نکته کلیدی اینجا است کدام ممکن است خوب تکه کودک نوپا آن را بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در خوردن آن زیاده روی نکنید. چسبناک سرشار اجتناب کرده اند تریپتوفان، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کازئین است کدام ممکن است به تسریع متابولیسم {کمک می کند}.

به منظور شما تکه چسبناک شخصی را همراه خود آجیل غنی اجتناب کرده اند ملاتونین در کنار کنید، برای خوب شام هر دو میان وعده خوشایند در مسیر درست حرکت کنید درستی قرار {خواهید گرفت}. محققان دریافته اند کدام ممکن است ملاتونین، خوب هورمون خالص، به سوزاندن انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند افزایش وزن {کمک می کند}.

۳. بوقلمون همراه خود پوره کدو حلوایی
گوشت بوقلمون تأمین برتر تریپتوفان را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین مفید است، علاوه بر این هضم آن دستی تر اجتناب کرده اند مرغ است را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این می توانید پوره کدو تنبل را برای مخلفات انواع کنید. این سبزی مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی است.

۴. هوموس همراه خود سبزیجات

ایده نخود، نخود است کدام ممکن است غذایی سرشار اجتناب کرده اند ویتامین B6 است. این امر آن را برای ساخت ملاتونین حیاتی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهتر از تقویت می کند این وعده های غذایی سبزیجات است. می توانید یکی را کدام ممکن است تا حد زیادی دوست دارید انواع کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین تر هایی اجتناب کرده اند خیار، کدو بی تجربه هر دو هویج اضافه کنید.

۵. بلال

مصرف کردن غذای بلال در عصر پیشنهاد تبدیل می شود. همراه خود این جاری، ما با توجه به ذرت کنسرو شده صحبت نمی کنیم، اما علاوه بر این با توجه به ذرت کبابی هر دو خانگی صحبت می کنیم. همراه خود تعدادی از تکه چغندر هر دو سالاد سرو کنید.

۶. ضخامت

ماهی سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغنی انتخاب های خوبی برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند خوب شام مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی هستند. برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی انواع ماهی سفید را پیشنهاد می کنند از ماهی چرب شامل چرخ دنده چرب بیشتری است. آنها علاوه بر این نماد می دهند کدام ممکن است ماهی روغنی برای ناهار بیشتر است.

همراه خود این جاری، آنچه واقعا ضروری است نحوه تهیه . مثلاً مصرف کردن ماهی سرخ شده همراه خود ماهی کبابی مشخص است.

چون آن است می بینید پرهیز درست اجتناب کرده اند شام باورپذیر نیست، اما علاوه بر این کاملاً برعکس در همه زمان ها هنگام وعده های غذایی مصرف کردن در عصر اعتدال را رعایت کنید. ابعاد سرو، چرخ دنده تشکیل دهنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه تهیه آنها فاکتورهای کلیدی هستند کدام ممکن است باید فکر شوند.

همراه خود مصرف کردن شام های سبک با این حال مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیر کننده ۹ تنها اجتناب کرده اند افزایش وزن جلوگیری می کنیم اما علاوه بر این اجتناب کرده اند ضعیف خواب در عصر نیز جلوگیری می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید