خرید بک لینک و هرمی چند لایه چه کمکی به افزایش رتبه وب سایت می کند؟


دنیای اینترنت، دنیای پیوندهاست! شما از طریق لینک ها به صفحه مورد نظر می روید و از طریق لینک مطالب مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک می گذارید. اساساً پیوندها نقش بی بدیلی برای کاربران اینترنت دارند. بک لینک ها همچنین می توانند نحوه ارتباط شما با مخاطبان را افزایش دهند. یکی از موثرترین استراتژی های لینک سازی، بک لینک سازی هرمی است. در این مقاله می خواهیم در مورد آن توضیح دهیم هرم بک لینک چیست؟ دلیل اهمیت و ضرورت طرح هرمی چیست؟ بیایید انواع بک لینک، نحوه ایجاد بک لینک و تاثیر آن ها بر سئو را معرفی کنیم.

هرم بک لینک چیست؟

هرم بک لینک یک استراتژی در سئو برای ساخت بک لینک است! با این مفهوم می توانید وب سایت خود را در جستجوی گوگل ارتقا دهید. استفاده از این مفهوم آسان است و در گذشته بارها مورد استفاده قرار گرفته است. این روش هنوز هم توسط بسیاری از افراد استفاده می شود. به این ترتیب پیوندهای ویژه ای بین محتویات صفحات وب برقرار می شود. می توانید از این روش برای ایجاد لینک های جذاب برای جذب بازدیدکننده استفاده کنید. یکی از راه های ایجاد استراتژی هرم بک لینک استفاده از کلمات کلیدی ثانویه است. اما بیایید ببینیم این استراتژی چه ربطی به مفهوم هرم دارد!

فرض کنید سه وب سایت یا صفحه دارید. اگر به وب سایت ها سه سطح اهمیت می دهید و می خواهید در طول زمان هر سه وب سایت را با هم تبلیغ کنید، می توانید به تدریج از سایت های سطح پایین به وب سایت اصلی خود پیوند دهید! البته این روش که شبیه ایجاد شبکه های مالی هرمی است هم می تواند مشکل ساز باشد!

دلیل اهمیت و ضرورت پیوند هرمی چیست؟

لینک بیلدینگ چند لایه بهترین نوع و سبک لینک بیلدینگ محسوب می شود. این نوع لینک بیلدینگ به دلیل طبیعی شدن تمامی فعالیت های لینک بیلدینگ، گوگل را نسبت به وب سایت شما مطمئن تر می کند و در نتیجه این اعتماد سازی باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود. وقتی در مورد بک لینک های انبوه و ممنوعیت آن ها در بسیاری از پروژه ها صحبت می کنیم، منظور سطح ۱ است. ایجاد بک لینک انبوه در سطح ۱ بسیار خطرناک است و می تواند وب سایت شما را خیلی سریع جریمه کند. به خصوص اگر کیفیت لینک هایی که در Tier 1 دریافت می کنید پایین باشد. به طور مشابه، می توانید سطوح قبلی را در سطوح بعدی تقویت کنید. (یعنی در هر لایه لایه بالاتر را تقویت کنید.)

توجه داشته باشید که تعداد لایه ها به اندازه پروژه، تعداد اتصالات در لایه ۱ و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. در بسیاری از موارد لینک بیلدینگ لایه ای و چند مرحله ای را تا لایه هفتم پیاده سازی کرده ایم و مجموع لینک های بین لایه ها می تواند به هزاران لینک برسد.

از آنجایی که لایه های بعدی یعنی لایه های ۳ به بعد از صفحه اصلی یعنی وب سایت شما نسبتاً دور هستند، می توانید به راحتی برای آن بک لینک ایجاد کنید و نگران خطر نباشید. باید به خاطر داشته باشیم: همانطور که پیوند دادن یک لایه غیرطبیعی است، داشتن چندین لایه غیرطبیعی نیز می تواند ظاهری غیرطبیعی ایجاد کند. پس سعی کنید تعداد لایه ها را عاقلانه و طبیعی انتخاب کنید. این نکات در صفحه است خرید بک لینک با کیفیت وب سایت شما توضیح داده شده است.

استفاده از بک لینک های هرمی دارای مزایا و معایبی است. هیچ کس بی دلیل به این سمت نمی رود! برخی از مهمترین مزایای این روش در زیر آورده شده است:

  • این باعث می شود وب سایت شما در رتبه بالاتر گوگل قرار گیرد.
  • ایجاد لینک های معتبر می تواند محبوبیت صفحه اصلی شما را افزایش دهد.
  • اگر این روش را به درستی انجام دهید، می توانید سئوی وب سایت خود را افزایش دهید.
  • با استفاده از بک لینک های مناسب، ترافیک وب شما افزایش می یابد.
  • درآمد و فرصت های فروش افزایش می یابد!

مخاطبان شما را گسترش می دهد

بله، باید بدانید که مانند بسیاری دیگر از ایده های دیجیتال مارکتینگ قدیمی، استفاده از این روش می تواند مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. این روش می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد یا باعث جریمه در گوگل شود! البته احتمال جریمه کم است; اگر درست انجامش دهید قبلاً بارها توضیح داده ایم که بهترین نوع لینک بیلدینگ استفاده است یک گزارش از نیشونت بخرید است. بنابراین سعی کنید از این روش برای لایه سازی لینک بیلدینگ خود استفاده کنید. زیرا رسانه های موجود در صفحه نمایش رسانه های انحصاری با قیمت بسیار مناسب هستند.

نوع هرم در لینک بیلدینگ را بشناسید

به طور کلی، ما از سه دسته بک لینک برای ساخت بک لینک های هرمی استفاده می کنیم:

۱) گروه اول می توانند یادداشت های شما یا صفحات رسانه های اجتماعی شما را ترکیب کنند. محتوای صفحات باید به صفحه اصلی پیوند داده شود.

۲) نوع دوم، پیوندهایی به پست ها و محتوای شما در Hubpage، BlogSpot و سایر وبلاگ های رسمی است. اینها نوع دوم بک لینک ها هستند و مخاطب را به جای صفحه اصلی شما به صفحه شبکه اجتماعی شما هدایت می کنند.

۳) نوع سوم بک لینک ها در استراتژی هرمی آنهایی هستند که مستقیما به بک لینک های نوع دوم لینک می دهند. هدف اصلی این لینک ها بهبود رتبه لینک های نوع دوم است. برای استفاده موفقیت آمیز از روش هرمی در بک لینک، نیاز به تولید محتوای متنوع و باکیفیت از نوع سوم دارید. اگر بخواهید به جای کیفیت، روی کمیت تمرکز کنید، گوگل می تواند شما را جریمه کند. پس مراقب باشید که لینک های شما قربانی طرح های هرمی مانند GoldQuest نشوند.

منبع: نمایش شما