تپسال مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!


سبحان فروغی در حاشیه مراسم درون سازمانی هلدینگ پگاه داده کاوان شریف از ویژه برنامه های تپسل برای ارتقای جام جهانی خبر داد و گفت:

“در حال حاضر تاپسال و مدیاد بیش از ۸۰ درصد رسانه های ورزشی و غیرورزشی را به خود جذب کرده و با تهیه سرویس های ویژه کمپین «تپسل پاس» را راه اندازی می کند.

تپسل بزرگترین ارائه دهنده تبلیغات دیجیتال جام جهانی است و از این پس به صورت انحصاری با مهمترین رسانه های این حوزه از جمله «ورزش ۳، فوتبال و…» همکاری می کند.

کمپین پاس تاپسال

تاپسل اظهار داشت: جام جهانی همیشه فرصت ویژه ای برای تبلیغات و رشد مقیاس پذیر کسب و کارها فراهم می کند. بر همین اساس تپسل از تمامی امکانات زیرساختی و خدماتی خود برای کمک به کسب و کارها استفاده کرده است.

مراسم «عکس یادگاری» در روز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ با هدف اطلاع رسانی و ایجاد هم افزایی بین تیم ها در راستای اقدامات گسترده تاپسل در جام جهانی تحت عنوان کمپین «پاس گل تاپسل» برگزار شد. از نکات جالب این مراسم اجرای موسیقی دال بند بود که حس خاصی را به کارکنان القا کرد.

اطلاعات دقیق تر کمپین «Tapsel Pass» به زودی توسط این شرکت اعلام خواهد شد.

Tapsel استراتژی خاموش کردن چراغ ها را ترک کرده است!

سبحان فروغی تاکید کرد: رقبا در این مدت عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته اند که باعث شد راهبرد خاموش نگه داشتن چراغ را رها کنیم و سعی کنیم جایگاه واقعی تپسل را نشان دهیم.

سبحان فروغی افزود: فکر می کنم این رقابت بازار تبلیغات دیجیتال را بزرگتر می کند و این به نفع کل صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. تلاش ما همیشه این بوده است که حجم بازار تبلیغات دیجیتال را گسترش دهیم تا علاوه بر خود تاپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و کسب و کارها بتوانند از آن بهره ببرند.

سوبان فروغی: سال ۱۴۰۰ سال سختی برای ما بود.

سبحان فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال نسبتاً سختی بود چرا که برخلاف مسیر رو به رشدی که در سال های گذشته داشتیم فضای نگران کننده و مبهمی در بین کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۸ برمی گردد. چون ما در تپسال همیشه جزو موفق ترین گروه های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست داشتیم. این ایده در همه ما نهادینه شد که تاپسل هرگز با بحران مواجه نخواهد شد.

در ابتدای سال ۱۳۹۸ که همکاری خود را با کافه بازار به طور انحصاری در زمینه تبلیغات جستجو (تبلیغات جستجو) آغاز کردیم، پس از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. پس از بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که این پروژه ریسک بالایی دارد، اما اگر به نتیجه مطلوب نزدیک شود، یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین پروژه های تبلیغات دیجیتال در ایران و نقطه عطفی دیگر در کارنامه تاپسل خواهد بود. بنابراین وارد همکاری شدیم.

متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر دور از انتظار ما بود. کم کم مشخص شد که در اجرای این مسیر هیچ ذینفعی در این زنجیره توجیه اقتصادی ندارد اما با توجه به تعهدی که داشتیم علیرغم همه مشکلات تا آخر با این پروژه ماندیم. این موضوع دو خسارت به شرکت وارد کرد:

  • خسارتی که کمتر اهمیت داشت ضرر مالی بود که سعی کردیم با ابتکار و همکاری هر چه سریعتر جبران کنیم.
  • آسیب دوم عمیق تر بود. قبل از این اتفاق، همه ما معتقد بودیم که در بازار بهترین هستیم و خواهیم ماند. اما با این اتفاق ابری از ناامیدی کم کم بر شرکت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما بسیار رقابتی و در حال تغییر است، این پیام که پگاه در حال افول است از گوشه و کنار شنیده شد. اگر شرکت با قدرت بیشتری نسبت به قبل تمام فعالیت های خود را ادامه می داد و اعداد و ارقام خلاف آن را نشان می داد، مثلاً حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده بود.

سال ۱۴۰۰ آسان نبود، اما دستاوردهای فراوان آن به همین سختی حاصل شد. تغییرات امروز، انعطاف پذیری بیشتر، امید، اعتماد به نفس و انگیزه مضاعف نتیجه گذراندن همین مشکلات است.

تمام تلاش ما همیشه این بوده است که با نوآوری و خلاقیت این صنعت را توسعه و گسترش دهیم و سهم بیشتری در تبلیغات دیجیتال در ایران داشته باشیم که معادل موفقیت بیشتر مشتریانمان است. قطعا به مرور زمان اخبار به روزتری از تپسل خواهید شنید.

عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفندر):

بزرگترین نقطه قوت تاپسل در زمینه فنی است!

عباس حسینی در پنل گفتگوی مدیران ارشد با ستاد رویداد “اکس یادگاری” از توان فنی تاپسل خبر داد و گفت:

ما دو سال زودتر از رقبای خود وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل بازار را گرفتیم و از نظر فنی آنقدر جلو بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. در صورتی که با مدیااد با وجود اینکه کل بازار در دست رقبا بود، با دو سال تاخیر وارد فضای تبلیغات وب سایت شدیم. اما ما به راحتی و در مدت کوتاهی ۴۰ درصد از بازار را در اختیار گرفتیم و این رشد مانند هر سال ادامه خواهد داشت.

آنچه مسلم است این است که بزرگترین نقطه قوت تاپسل در زمینه فنی است و این امنیت و ثباتی را به تجارت می بخشد که هیچ رقیبی به راحتی نمی تواند به آن دست یابد.

حسینی افزود: این روزها در حال آماده سازی زیرساختی برای ادغام تمامی خدمات تبلیغات دیجیتال در یک بستر واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در بازار محسوب می شود.

محصولات هلدینگ پگاه

سبان فروغی در پایان افزود: تمامی برندهای ما به چهار دسته تقسیم می شوند و با چهار نام شناخته می شوند:

  • تاپسال: این شامل تمام تبلیغات دیجیتال می شود. Mediaad، Tapsel، Tegro، Poshe، Raphub و غیره در آینده در یک پلتفرم قرار خواهند گرفت.
  • ماتریس: در زمینه بازاریابی فناوری کار می کند.
  • Mediahouse: که زیرمجموعه های آن سلام سینما، بیپتون و … می باشد.
  • فانتوری: در زمینه تولید و انتشار بازی فعالیت می کند.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟