مهمترین چالش های مدیریتی پایانه های نفتی ایران بررسی شد



به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسد روز سه شنبه (۱۳ مرداد) در جلسه هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به رویکرد و راهبردهای دولت سیزدهم، اظهار داشت: با توجه به سیاست ها و راهبردهای دولت سیزدهم چند مورد اولویت دار شرکت اصلی پایانه هایی است که باید دنبال و اجرا شود.

وی با بیان اینکه در تهیه و تدوین برنامه های راهبردی و کارت امتیازی متوازن (bsc) سازمان ها باید با توجه به سیاست های دولت سیزدهم بازنگری و به روز شوند، در این راستا فرآیندهای کاری و سازمانی باید اصلاح شود و به بلوغ لازم برسد، تصریح کرد: موضوع بهره وری که در مسائل بسیار موثر و تاثیرگذار است. کارایی و اثربخشی باید پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام در تحقق اهداف سازمانی نقش دارند، لازم است مسائل و مشکلات این پروژه ها در تمامی زمینه ها رفع و اصلاح و نسبت به تکمیل پروژه ها در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود. تا حد ممکن.

اسدروز ادامه داد: تمامی فرآیندهای اصلی و پشتیبانی شرکت از جمله برنامه های عملیاتی از جمله ساخت مخازن جدید ذخیره سازی، تعمیر اسکله ها و تامین یدک کش، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به جاسک. ترمینال و غیره باید جزو اولویت های اصلی شرکت باشد.

وی گفت: با آسیب شناسی علل عدم اجرای به موقع پروژه ها و تامین کالا که بخشی از موضوعات مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی PMR کالاهای مورد نیاز است. متقاضیان پروژه ها باید به این موضوعات توجه و تمرکز بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و این شرکت باید به عنوان ابزاری برای اجرای سیاست ها و سیستم های داخلی و تجهیز به سیستم های مدرن ایفای نقش کند، تاکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به حساس بودن آن. و نقش مهمی در رضایت و انگیزه کارکنان سازمان باید در قراردادهای خود مکانیزم لحاظ شود تا خدمات با کیفیت و قابل قبول ارائه شود.