ارائه خدمات نوین استارت آپی در اصفهان


استارت آپ و سامانه هوشمند اسباب کشی و حمل و نقل درون شهری، اکنون پس از گذشت حدود ۳ سال و نیم از فعالیت خود در تهران و استان البرز، این بار در اصفهان خدمات خود را ارائه می دهد. پرهام قبادی مدیرعامل و موسس شرکت نوبار با اعلام این خبر گفت: از ویژگی های نوبار تعیین قیمت با استفاده از هوش مصنوعی و بدون بستگی به متغیر زمانی است و نوبر هم اکنون روند ارائه خدمات اثاث کشی به اصفهان را آغاز کرده است و قرار است در این راستا هر ۲ ماه یک بار در یک سرویس جدید در استان ها شروع می شود. این اتفاق احتمالا در شیراز یا مشهد در ماه های آینده رخ خواهد داد.

شاهین عمادی مدیر توسعه و فروش مناطق ایران در نوبر نیز گفت: اکنون پس از یک هفته تنها با یک بنر در سایت و گوگل ادز ۴ سفارش موفق در اصفهان داشتیم. وی درباره نحوه نظارت از راه دور بر کیفیت خدمات گفت: ۴ تیم در اصفهان داریم که کار باربری را انجام می دادند. این تیم ها قبل از شروع کار آموزش دیده اند و می دانند که قیمت نوار جدید ثابت و بدون تغییر است، تا زمانی که کارفرما بخواهد انعام دریافت نمی کنند. علاوه بر این که در نوبار تمام اطلاعات را از ابتدا دریافت می کنیم و قیمتی که در سرویس نوبار ارائه می دهیم با قیمتی است که کارگران برای بحث اسباب کشی مراجعه می کنند.

ارسال به ترکیه

استارت آپ نوبر علاوه بر حضور در شهرهای مختلف ایران، برنامه های دیگری برای توسعه فعالیت های خود دارد و قبادی درباره این فعالیت ها گفت: تا پایان سال نوبر را در ۶ شهر دیگر راه اندازی می کنیم. به احتمال زیاد ارسال به ترکیه را آغاز خواهیم کرد. بخش نظافت و مواد شوینده قبل و بعد از اسباب کشی به خدمات جدید اضافه می شود. در حال حاضر مهاجرت افزایش یافته و مردم باید وسایل منزل خود را جابجا کنند. از نظر حمل و نقل، تجارت مرده ای بین ایران و ترکیه از طریق اینستاگرام و اینفلوئنسرهایی که فروشگاه آنلاین دارند وجود دارد و باید این بارها جابه جا شوند.

همچنین در خرداد ماه سال گذشته نوبار با همکاری بیمه ایران امکان بیمه اثاثیه و تجهیزات را برای مشتریان خود فراهم کرد. در این سرویس کل مسیر حرکت تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، یعنی از زمان شروع حرکت کارگران تا بارگیری بار در کامیون تا رسیدن به مقصد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و در صورت اعلام کاربر ضرر و زیان و دارای بیمه نامه، پشتیبانی ارائه می شود. نوبار بیمه نامه را برای شرکت بیمه ارسال می کند و کاربران را همراهی می کند تا کاربر خسارت خود را دریافت کند. در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از مشتریان جدید از این سرویس برای بیمه مبلمان خود استفاده می کنند. زیرا تحت پوشش بیمه ایران هستند و این سرویس رایگان است و ما برای این امکان هزینه ای دریافت نمی کنیم.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟