30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا یک الهام کوچک برای شما وجود دارد!

ناهار برای هر کودکی می تواند چالش برانگیز باشد. اما ناهار برای نوجوانان ، با اشتهای ناگهانی رشد و برنامه های شلوغ ، می تواند شما را مجبور به تکرار Chipotle کند. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما در تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است – یا فقط برای تعطیلات آخر هفته به ایده نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • مواد مغذی رضایت بخش: پروتئین و چربی به ماندگاری ناهار کمک می کند
  • گروه های غذایی بیشتر: بعضی از بچه ها (مثل بچه های من) به وعده های غذایی نشاسته ای کامل می روند. نشاسته مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما گروه های مختلف غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مرتبط: چگونه به نوجوان گرسنه خود غذا بدهیم)
  • میوه و سبزیجات: آنها دارای فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان) است.
  • خدمات مناسب آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن غذای خود اجتناب کنید.

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: روی یک نان شیرینی بریده شده یا یک نان باگت با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه آنها بریزید و زیر مرغ گوشتی یا در فر توستر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بجوشانید و سرو کنید
  • باقی مانده گرم شده: بگذارید داخل ظروف یکبار مصرف شیشه ای آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ در سوراخ: ایده ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر در جعبه یک سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط منجمد اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (خریداری شده در فروشگاه یا خانگی)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیا سرخ شده ، سبزیجات بو داده ، باقی مانده مرغ سرخ شده و غیره.
Quesadilla با سالاد: ایده های صبحانه برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • همبرگر گیاهی یا سگ گیاهی (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا خانگی)
بوریتوهای گوشت گاو مناسب فریزر
  • سیب زمینی پخته شده: روی آن پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ های خوشمزه یا سبزیجات یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ایده صبحانه برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J – Sunbutter + ژله)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: روی آن محصول غنی از پروتئین مانند نخود ، ماهی تن یا تخم مرغ آب پز قرار دهید
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا دستورالعمل هایی وجود دارد که شما یا نوجوان شما می توانید قبل از کل هفته انجام دهید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
سبکی کوفته های سبک

چگونه می توانید میوه و سبزیجات بیشتری را در ناهار نوجوان خود تشویق کنید

  • یک اسموتی میوه (یا بسته های اسموتی را جمع آوری کنید بنابراین برای آنها آسان است که سریع تهیه کنند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را روی ساندویچ قرار دهید
  • edamame را در یک بشقاب میان وعده یا به عنوان یک کنار آن قرار دهید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • یک طرف چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان میوه های جداگانه و پوره سیب شیرین نشده درست کنید تا بتوانند آن را میل کنند
  • پیشنهاد کنید برش های سیب را به یک پنیر کبابی یا اسفناج تازه برای تخم مرغ های مخلوط اضافه کنید

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید