4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای هر بدن


اگر با مشکلات معده سر و کار دارید ، تنها شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید همگی می توانند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارند.

Beach Body Super Trainer و متخصص تغذیه Fall Calabrese با مشکلات معده بیگانه نیست.

او در طول سالها با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و در همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام یاد گرفت که چگونه “محرک” های خود را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث ایجاد حساسیت می شوند حذف کنید. ورزش را بدون تأثیر اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربه و تخصص دست اول خود راهی برای مقابله با مشکلات جسمی و روحی او با مشکلات گوارشی در حالی که برنامه تمرینی را دنبال می کند و برای مفاصل آسان است ، پیدا کرد.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل روده 4 هفته ای -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل غذایی کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در کشف غذاهایی که بر هضم شما تأثیر می گذارند کمک کند و ابزارهایی را برای غلبه بر ناراحتی در اختیار شما قرار دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند به سلامت روده شما کمک کند ، پاییز نیز ایجاد شد 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایای پروتکل روده 4 هفته ایبه

حتی اگر مشکلات معده را تجربه نکرده اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند بسیار مناسب است.

با یکدیگر، 4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما در ارائه ابزارهایی برای حمایت از شیوه زندگی سالم روده و ایجاد یک برنامه غذایی متعادل و مناسب تناسب اندام کمک کند.

پروتکل روده 4 هفته ای

پروتکل روده 4 هفته ای چیست؟

پروتکل 4 هفته ای روده یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب باعث درد شکم می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند-پاییز شما را با فیلم های آموزشی گام به گام همراه می کند تا دقیقاً به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع و چگونه این کار را انجام دهید به گونه ای که غذای مشکل ساز را جدا کند. به

در طول 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مشکل ساز را حذف کنید تا بتوانید به آرامی اما به طور موثر حذف ، جایگزین و متعادل کنید.

چه کسی این برنامه را می سازد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته ای سود ببرد.

آیا دستورات و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت می کنم؟

البته! شما لیست غذاها را تهیه می کنید تا 8 فیلم و دستورالعمل های دوستدار برنامه و فایل های PDF و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول راه تهیه کنید.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

در پاییز ، Beachbody بهینه ساز برای آنزیم های گوارشی را پیشنهاد می کند که از جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی حمایت می کند. پیش بدن و پروبیوتیک Beachbody Revitalize برای حمایت از فلور مفید روده و وکی شیکولوژی- همه اینها روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل روده 4 هفته استفاده می شود.

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و به بدن کمک کنند تا محیط مناسب برای فلور روده سالم را حفظ کند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما موجود نیستند کمک کند.

آیا برای ایجاد این برنامه باید از Portion Fix یا 2B Mindset پیروی کنم؟

خیر ، هر کسی می تواند به این برنامه بپردازد ، حتی اگر بر اساس ظرف باشد و به خوبی با Portion Fix سازگار باشد.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش ممکن است تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد ، و انجام این کار در طول پروتکل روده 4 هفته ای ممکن است به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

پاییز برای اجتناب از اضافه بار بدن ، 4 هفته برنامه تناسب اندام بدون ضربه را برای هر بدن ایجاد کرد که می تواند به تنهایی انجام شود یا با پروتکل روده 4 هفته جفت شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع آموزشی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام برای پروتکل روده 4 هفته ای پاییز است – یک برنامه بدون ضربه که قوام و نتایج را برای همه بدن قابل دستیابی می کند.

اگرچه ورزش هنگام استفاده از برنامه حذف غذا توصیه می شود ، اما نباید آنقدر سخت باشد که در کار بدن شما برای کمک به روده شما اختلال ایجاد کند.

پاییز این تمرینات را با تخصص در مورد ورزش و نه ضربه ، متناسب با سفر تثبیت روده طراحی کرد.

شما در کل 16 تمرین-4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته-همه را در کمتر از 30 دقیقه (شامل گرم شدن و سرد شدن!) تمرین می کنید.

همچنین 4 دوچرخه سواری اختیاری در محیط داخلی وجود دارد که می توانید با تمرینات معمول خود ادغام کنید.

تمرکز بر تمرینات غیر عادی (فرمت) است که از زمان تحت فشار برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده می کند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن چه کسی است؟

4 هفته برای هر بدن برای همه کسانی است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج هستند – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م thatثر که برای مفاصل آسان است.

این تمرینات حفظ قوام را بدون هیچ حاشیه ای ، بدون تمرینات ضربه ای که به قدرت کلی ، تحرک و نشاط شما کمک می کند ، آسان می کند تا هر بدن بتواند نتیجه بگیرد.

از چه تجهیزاتی باید استفاده کنم؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل 4 هفته ای روده و 4 هفته برای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

این دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهد بود.

پاییز کالابرس کیست؟

پاییز Calabrese خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته کنترل عجیب و غریب ، 21 روز ثابت و سایر برنامه های تناسب اندام و همچنین برنامه های تغذیه پروتکل روده 4 هفته و سیستم کاهش وزن پیشگامانه Portion Fix است.

پرفروش ترین نویسنده خود را مانند یک احمق از دست بدهید ، حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او یک مربی بهداشت جامع دارای گواهینامه IIN است و دارای گواهینامه هایی از NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

may ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید