8 نقل قول های مشهور از سلامت روان الهام گرفته است


افراد مشهور برای بسیاری شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روشهای مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های زیبا ، فیدهای عالی اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و شخصیت های دیگر به دلیل چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده اند: حمایت از سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

نگاهی به برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روانی از برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما بیندازید. از یادگیری نحوه گفتن “نه” تا آغاز درمان ، شما 10 روش دیگر را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خود خواهید آموخت.

درس شماره 1: بر “شما” تمرکز کنید – نه آن چیزی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از آخرین مسابقه تیم المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما نیز باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ما افراد جدیدی هستیم.” بنابراین ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم. به جای اینکه به آنجا برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم. “

نقل قول و تصمیم بیلز توجه زیادی را به خود جلب کرد ، زیرا ورزشکاران یک دیدگاه تاریخی ندارند ، اما سلامت روان در پیش زمینه است ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر رابطه جنسی ، رابطه و سلامت روان می گوید که تمرکز بر شما تحت فشارهای جامعه چندین دهه وجود داشته است. او می گوید: “از سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، در مورد” باید “باورهای غیر منطقی است که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول بیشتر از آنچه می داند حق دارد.” “وقتی در جهان بر اساس سلاح عمل می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید بیشتر از آنکه به دنبال راهنمایی باشیم ، اگر نه بیشتر به درون خود نگاه کنیم. ”

ارتباط با افکار خود و شناخت بهتر شما می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری ها در اینستاگرام نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید آن را بشنود: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرمنده باشید.” “همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند سال سن یا “افتخار” دارید. ”

رایت این کار را می کند. او می گوید: “به معنای واقعی کلمه ، همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و دوست دارم به درمان بروم. من اطلاعات بیشتری در مورد خودم پیدا می کنم ، افسردگی و اضطراب خود را تحت کنترل دارم ، رشد خود را ادامه می دهم و می دانم که در صورت لزوم کسی را دارم که با من تماس بگیرد “، او توضیح می دهد.

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “با این حال ، بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد ، بنابراین شما واقعاً می توانید با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس ، وقتی / اگر اتفاق بزرگتری رخ دهد ، می دانید که فضای امنی برای پردازش هر آنچه که نیاز دارید ، دارید. ”

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر سینما در سال 2016 برای نمایشنامه نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEبه “این مربوط به داشتن یک روز بد و نیاز به آغوش نیست. این به من حس کامل و مطلق انزوا و تنهایی را می داد. تضعیف او همه چیز را خورد و برد مدار ذهنی من را متوقف کرد. احساس می کردم بی ارزش هستم ، انگار چیزی برای ارائه ندارم ، انگار شکست خورده ام. اکنون ، پس از جستجوی کمک ، می بینم که این افکار ، البته ، نمی توانست اشتباه بیشتری داشته باشد. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم ، تا افرادی که در موقعیت مشابهی قرار دارند بفهمند که چنین هستند نه بی ارزش است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “هنگامی که ما افسرده یا مضطرب بالینی هستیم ، یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه نامتعادل است ، که می تواند افکار ناراحت کننده ، گاهی دردناک و خطرناک ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم باور کنیم که آنها واقعی هستند و می توانیم در جهان به عنوان چنین عمل کنیم.”

یادگیری تشخیص افکاری که در خدمت شما نیستند یا واقعاً “شما” نیستند می تواند این تفکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتاردرمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. “این می تواند مغز را بازسازی کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و درست تر ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی که در یک دفتر خاطرات با یک فنجان قهوه کنار پنجره می نویسد ، در حال کشف چگونگی دستیابی به تعادل بین کار و زندگی است

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام خود گفت: “من از غم در دو سال گذشته بسیار سازنده استفاده کرده ام.” پس از کار صادقانه از نظر احساسی ، از غم به عنوان یک ابزار قدردانی استفاده کردم. این تحقیر آمیز است و من سپاسگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل ناراحتی ، می توانم شادی را احساس کنم. ”

رایت از این ایده حمایت می کند و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به صورت انتخابی احساسات را بی حس کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر یا سخت تر هستند ، متوقف کنیم ، آنهایی را که احساس خوشمزه بودن و عمیقاً می خواهیم ، مانند لذت ، شادی و شادی ، متوقف می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند قدردانی بیشتری را احساس کند زیرا توانایی خود را در احساس پریود افزایش داده است. احساس ناراحتی ، او بیشتر از همه چیز را احساس می کند. ”

یافتن یک راه سازنده برای کمک به شما در هدایت احساسات می تواند به شما کمک کند ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا راههای مثبت دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو داستان را گفت قطع كردن در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می کنم که در سکوت می جنگد این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روان صحبت می کرد ، ادامه داد: “لازم نیست در سکوت بجنگید. نمی توانی سکوت کنی. شما می توانید به شرطی که با کسی روبرو هستید ، با یک بیماری روانی خوب زندگی کنید ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربه خود با افراد بسیار مهم است تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. ”

رایت موافق است که صحبت کردن می تواند دنیایی متفاوت برای سلامت روان شما ایجاد کند. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر سالانه از نوعی بیماری روانی رنج می برد ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما معتقدیم که ما تنها کسانی هستیم که تا به حال احساس رنج کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود سهیم هستیم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم از ما دفاع کنند و به دیگر افراد در آنجا نشان دهند که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، آیا قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا از نظر مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن.” من این کار را نمی کنم. ” – من نمی خواهم این کار را انجام دهم. “من آن عکس را نمی گیرم ، به آن رویداد نمی روم ، موافق نیستم زیرا این چیزی نیست که من می گویم.” و به آرامی اما مطمئناً یادم آمد که چه کسی هستم. و سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله. من میتونم باها بخوابم شما هر شب. چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، مردی همیشه دوست داشتنی راهی مطمئن برای گم شدن در شخص دیگری (یا چیز دیگری) است. او می گوید: “وقتی بله یا خیر به روشنی می گوییم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از خستگی ، که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: استراحت به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول اینکه سلامت روان و سلامت جسمی پیچیده هستند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. ما دریافتیم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند از عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های خود را نیز به همراه داشته باشد. ”

و همچنین این که سرعت حرکت را خوب کنید ، می گویند: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم ، و تصمیم گرفته ام که بهترین راه این است که مدتی استراحت کنم.”

رایت می گوید شهامت بازی در این موقعیت بسیار زیاد است ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ما است بنابراین تمرکز بر بهره وری ، که این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه جایی که هستید اهمیت دارد چه کاری انجام دهیدبه مشابه روش ارتباطی که هم از گفتار و هم از شنیدن تشکیل شده است – وجود به عنوان یک انسان از انجام و بودن تشکیل شده است. وی گفت: بودن، غیر انسانی حقایقبه ”

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

مرد با زن تماس می گیرد

در حال حاضر بدنام او نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم” ، خوب هستید؟ ””

او نوشت: “مهم نیست که چقدر موافق باشیم ، مهم نیست که چقدر از نظر جسمی دور باشیم ، حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که امسال به صورت فردی و جمعی متحمل شده ایم بیش از هر زمان دیگر به هم متصل هستیم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها واقعا انجام این کار هم اکنون و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، در محل کار یا با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قدرتمندترین افرادی که می شناسید ممکن است گاهی برای تکیه به شانه نیاز داشته باشند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر روانی و روانی تکامل نیافته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان دیگر ، نشانه ای از انزوا و تنهایی دارند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در کلاس می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. ”



دیدگاهتان را بنویسید