5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م healthثر برای سلامت روان


برای موضوع سپتامبر 2021 MUM Matters HUM ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم که برای ارتقاء تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود اختصاص داده شده است.

غمگین؟ با لهجه؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر می شود ، توقف و اطمینان از اولویت رفاه روانی و احساسی مان دشوارتر می شود. با این اوصاف ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی سزاوار مراقبت و توجه است. خوشبختانه به دست آوردن پیروزی های کوچک برای رفاه راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت سر گذاشته ایم کشف کنید.

5 نکته درباره سلامت روان که واقعا مثر است

در اینجا برخی از نکات مراقبت های بهداشتی شخصی ما آمده است.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی شروع کنید

اگر روز خود را با نگاه کردن به تلفن ، برداشتن قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، توصیه می کنیم در برنامه خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای استفاده از مزایای آرامش بخش و اساسی مدیتیشن ، به مدت پنج تا 10 دقیقه ، شروع کوچک را شروع کنید. به جای فشار آوردن به خود برای مدیتیشن برای مدت زمان طولانی ، نکته اصلی تمرین مداوم است. می توانید مدیتیشن بی سر و صدا انجام دهید ، یک برنامه هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا به سادگی قصد یا بیانیه ای را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (به من اعتماد کنید: وعده های غذایی صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. برو صحبت کن

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش و احساسات خوب اختصاص دهید که با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام حرکت با آنها تماس بگیرید. نه تنها از مزایای تحریک روحیه گذراندن وقت در خارج از منزل (با تشکر از شما ، طبیعت!) ، بلکه از دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی نیز برخوردار خواهید شد.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. یا در طول روز کاری چند استراحت کوتاه داشته باشید یا از تمرین بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان بهره وری و مدیریت استرس استفاده کنید. استراحت برای تمرین مراقبت از خود هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر کار و زندگی ، مطمئن شوید که از زمان تعطیلات خود در صورت داشتن آن استفاده می کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز از سلامت روانی خود استفاده کنید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که به شما کمک می کند هم در ساعات شبانه روز و هم در ساعات پایانی. (بله ، حتی اگر تفریحی باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

نکته مهم دیگر برای سلامت روان ایجاد زمان کافی برای تفکر و آرامش است. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی “من” برای استراحت و بازیابی از الزامات شغلی ، روابط و مسئولیت ها دارید.

برای ادامه کار ، ممکن است بخواهید تمرین مراقبت از خود را از مجله انجام دهید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب ها – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد تا در حال حاضر باقی بمانید ، صادقانه با خود در ارتباط باشید و دستاوردها و زمینه های سلامتی خود را برای بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با Adaptogens مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان دارد ، که نباید از آن غافل شد. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس ، که شامل عوامل سازگار مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است ، تحریک کنید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (جسمی ، عاطفی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شود ، بنابراین از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگار مناسب برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل گیلاس ترش خوشمزه ashwagandha) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایین

با رعایت یک ، چند یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر ترجیحات شخصی خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. به این ترتیب ، تشخیص اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود ضروری است – زیرا در نهایت ، ذهن شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید