ایالات متحده برای جذب میلیاردها دلار برای خرید خودروهای برقی صف آرایی کرده است


پنبه و سویا در مزارع غربی تنسی در حال رشد هستند ، جایی که فورد موتور قصد دارد در چهار سال کامیون های برقی تولید کند.

ماه گذشته ، فورد و شریکش SK Innovation اعلام کردند که 11 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کنند. برای ساخت کارخانه مونتاژ خودروهای برقی ، کارخانه تولید باتری و پارک تامین کننده در زمین های کشاورزی در 50 مایلی شمال شرقی ممفیس به علاوه دو کارخانه باتری در کنتاکی همسایه.

میلیاردها دلار برای سرمایه گذاری ، تلاش های اقتصادی جوامع محلی را برجسته می کند ، زیرا صنعت خودرو متعهد به هزینه های هنگفت برای خروج از مونتاژ خودروهای بنزینی است.

شهرها ، ایالت ها و مناطق ایالات متحده در تلاش هستند تا کارخانه های جدید را به سمت خودروهای برقی بکشند. مجتمع تنسی فورد ، که شهر آبی بیضی نامیده می شود ، در منطقه ای افزایش می یابد که دیوید لیوینگستون ، شهردار شهرستان هیوود ، گفته است که از زمان جنگ جهانی دوم خونریزی جمعیت به دنبال داشته است.

لیوینگستون می گوید: «خودروهای برقی موج آینده هستند. “احساس می کردم در سری جهانی 1960 در زمان بیل مازروسکی در گرند اسلم ایستادم ، این در حالی است که من به وجد آمده ام.”

صنعت خودرو برای اقتصاد ایالات متحده بسیار مهم است. این شرکت سال گذشته 3 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را به خود اختصاص داد و بیش از 900،000 نفر را در تولید خودروها و قطعات با 200،000 فروش بیشتر به کار گرفت. متوسط ​​حقوق سالانه 84000 دلار است ، 20000 دلار بیشتر از میانگین تمام صنایع ایالات متحده.

اما طعمه به طور مساوی توزیع نشده است. خودروسازان و زنجیره های تأمین آنها از لحاظ تاریخی در غرب میانه متمرکز شده اند ، با شروع هنری فورد بر مدل Ts در جنوب شرقی میشیگان.

مزایای اقتصادی در دهه های 1970 و 1980 ، زمانی که خودروسازان آمریکایی کارخانه هایی را در ایالت های جنوبی افتتاح کردند ، گسترش یافت. خودروسازان ژاپنی و آلمانی نیز از این روش پیروی کردند. امروزه کنتاکی ، تنسی و آلاباما – بخشهای جنوبی “کوچه ماشین” که از میشیگان عبور می کند – همه دارای بخشهای سالم تولید خودرو هستند.

با برق رسانی در حال حاضر در سراسر صنعت ، شهرها و ایالت ها در حال رقابت هستند که یا سهم خود را از مزایای اقتصادی حفظ کنند – یا یک قطعه بزرگتر را به دست آورند. شورای میشیگان که توسط فرماندار گرچن ویتمر تشکیل شد ، در گزارشی در سال 2020 گفت که در حالی که این ایالت همچنان یک رهبر جهانی در صنعت خودروهای برقی و خودران است ، “حاشیه امتیاز ما بسته است”.

عنوان دیترویت “موتور سیتی” عنوانی است که رقبا دوست دارند بدزدند. تنسی به فورد 500 میلیون دلار پیشنهاد داد. به منظور تشویق ، در حالی که مقامات کنتاکی انتظار دارند که این شرکت برای 286 میلیون دلار درخواست کند. در بخشش وام و آموزش مهارت. برت اسمیت ، مدیر فناوری در مرکز تحقیقات خودرو یا CAR ، اظهار داشت: ایالت هایی که در کارخانه های جدید فورد از دست رفته اند در حال حاضر “در جستجوی روح” هستند.

وی با اشاره به مکان های تنسی و کنتاکی گفت: “این دو سرمایه گذاری بسیار بسیار بزرگ بود.” “آنها سخت هستند که به رئیس شما بروند و بگویند” هی ، ما در بازی نبودیم. ” و چندین نفر بودند که در بازی حضور نداشتند. “

تصمیم فورد چهار کارخانه برای ساخت خودروهای برقی در تنسی به ارمغان می آورد. نیسان از سال 2017 اتومبیل Leaf خود را در آنجا تولید می کند ، فولکس واگن قصد دارد شناسه بسازد. 4 خودروی اسپرت برقی در چاتانوگا و جنرال موتورز اعلام کردند که سال گذشته 2 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد. در تبدیل کارخانه اسپرینگ هیل خود به خودروهای برقی.

Kristin Dziczek ، معاون ارشد تحقیقات CAR ، گفت که به نظر می رسد محاسبات مکان خودروسازان هنگام تصمیم گیری در مورد محل ساخت خودروهای برقی دارای زمین ، هزینه مناسب ، نیروی کار و زنجیره تامین آنها است.

سایتهای بزرگ و آماده برای بیل مهم هستند. گروهی از مقامات دولتی و خصوصی تنسی شروع به جمع آوری “مگازیت” 4200 هکتاری کردند که فورد سرانجام نزدیک به دو دهه پیش انتخاب کرد و زمین را از 26 مالک خریداری کرد.

لیزا دریک ، مدیر ارشد اجرایی فورد در آمریکای شمالی ، گفت که این شرکت تنسی و کنتاکی را به دلیل نزدیکی آنها به سایر کارخانه ها و تامین کنندگان فورد ، دسترسی به انرژی پایدار و کاهش هزینه های ساخت و بهره برداری ، که “بسیار بحرانی است” انتخاب کرد. به به برای پایین نگه داشتن هزینه های باتری “.

نمودار میله ای بیش از یک میلیارد دلار  ایالات متحده را با بیشترین سرمایه گذاری در خودروهای برقی و خودران توسط خودروسازان ، 2018-20 نشان می دهد

گرگوری کیولین ، مدیر مرکز سیستم های پایدار دانشگاه میشیگان می گوید ، برق هزینه قابل توجهی برای تولید باتری های الکتریکی است ، هرچند که هزینه نیروی کار و زمین های کمیاب را کاهش می دهد.

به گفته اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، برق برای صنعت در میشیگان 7.2 سنت در کیلووات ساعت هزینه می کند ، در حالی که در کنتاکی و تنسی حدود 5.3 سنت است. مقامات دره تنسی متعلق به فدرال اکثریت قدرت دولتی را با استفاده از منابع هسته ای و آب تولید می کند ، این مساله برای خودروسازانی است که می خواهند آلایندگی ناشی از فرآیندهای تولید را به همراه محصولات خود کاهش دهند.

ناظران صنعت خاطرنشان می کنند که TVA ، که در دوران رکود بزرگ ایجاد شد تا سیل ها را کنترل کند و مناطق روستایی را برقی کند ، به طرق دیگر به تنسی مزیت داده است. چندین سال پیش ، مقامات دولتی تعقیب سازندگان خارجی باتری را آغاز کردند. در حال حاضر در ایالتی که در سال 2018 کمتر از یک خودرو برای هر 1000 نفر ثبت شده است ، آنها به ایجاد شبکه ایستگاه های شارژ سریع در هر 50 مایل در امتداد بزرگراه های اصلی ایالت کمک می کنند.

کیم هیل ، رئیس شرکت مشاوره ای HWA Analytics می گوید: “این فقط چیزهای خوبی به تولیدکنندگان می گوید.”

اما سرمایه گذاری های سودآور گرینفیلد مانند سرمایه گذاری فورد مبهم است که چقدر شرکتها برای به روز رسانی سنگرهای قدیمی خود در غرب میانه برای خودروهای برقی هزینه کرده اند. داده های CAR نشان می دهد که خودروسازان بین 2018 تا 2020 بیش از 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده اند. در میشیگان در اتومبیل های برقی و خودروهای خودران ، در حالی که اوهایو 2.5 میلیارد دلار دریافت کرد. و ایندیانا 304 میلیون دلار

CAR تخمین می زند که تا پایان دهه جاری ، شمال غربی بخش قابل توجهی از خودروهای برقی آمریکا را با سه ایالت – میشیگان ، اوهایو و ایندیانا – تولید می کند که 30 درصد آنها را تولید می کند. در حالی که جنوب آمریکا 45 درصد از خودروهای برقی را تولید می کند ، این ردپای تولید هشت ایالت را پوشش می دهد.

در همین حال ، شهردار شهرستان هیوود ، تنسی ، در حال برنامه ریزی برای خطوط جدید آب و فاضلاب برای بهره برداری از مجتمع فورد است و انتظار می رود مشاغل و ساکنان از اطراف آن بالا بروند.

لیوینگستون می گوید: “برای اکثر مردم محلی تقریباً غیرقابل تصور است ، دقیقاً آنچه قرار است رخ دهد.” “من به آنها می گویم دیترویت به تنسی غربی رفته است.”

دیدگاهتان را بنویسید