سionsالاتی در مورد خیساندن / جوانه زنی غلات و تغذیه آرد: تغذیه


سرم با اطلاعات متناقض گیر کرده است به حدی که بیان همه اینها کمی سخت است.

من آموخته ام که یک مزیت مهم خیساندن / جوانه زنی دانه ها کاهش میزان مواد مغذی (فیتات) است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) پایبند هستند و از جذب مناسب بدن توسط آنها جلوگیری می کند.

با این حال ، شخصی به من اشاره کرد که این باعث نگرانی نمی شود زیرا باکتری های روده با گذشت زمان با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قبلی در نهایت از بین می رود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که غذاهای غنی از فیتات دارای فیبر هستند که باعث رشد خوب باکتری های روده می شوند ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهند و مصرف غذاهای غنی از آهن با ویتامین C (روش وی برای داشتن رژیم غذایی متنوع) چیزی است که به طور کلی باعث جذب مواد مغذی می شود. به وی در پایان با ذکر این نکته که رژیم های غنی از فیتات باعث جذب مواد مغذی می شود ، اما به هیچ یک از این ادعاها اشاره نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی آرد در عرض 3 روز اکسید می شوند. (دوباره ، بدون منبع) اگر چنین است ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در خمیر ورز داده شود و برای تصحیح / انجماد بماند ، چه اتفاقی برای محتوای مواد مغذی می افتد؟

خسته کننده است ، چه چیزی درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید