ویژگی های رژیم غذایی سالم


رژیم گیر – رژیم گرفتن و غذا یکی از دغدغه ها و نیازهای اصلی افرادی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد ، متخصص تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. بدین وسیله رژیم غذایی محلی همچنین تعداد کمی.

دارای تمام مواد مغذی

  1. یک رژیم غذایی خوب حاوی مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری لازم برای عملکرد مناسب بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی بدون ضعف و بیماری را برای شما فراهم می کند.

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است ، بنابراین می توانید از آن پیروی کنید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم با این نوع رژیم به دام می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تصمیم بگیرید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما و نحوه غذا خوردن و ورزش باشد.

جاروب

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب باشید ، به عنوان مثال. سوپ ، میوه و سبزیجات. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را بدون رژیم غذایی وفادار نگه می دارند. نه این که آنقدر گرسنه هستید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” اگر نه ، محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذایی یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی افراد غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
جاروب

  1. برنامه ای که حاوی غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای کسی مناسب باشد که زمان و پول کافی دارد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید اصلاً رژیم دارید. اعتقاد بر این که رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما در مورد عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید