آشنایی با بهترین برندهای پروتز سینه در ایران


پروتز سینه که به منظور ارتقا زیبایی و جذابیت خانم‌ها انجام می‌شود در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است. یکی از سوالات افرادی که قصد دارند برای انجام پروتز سینه اقدام کنند همواره این است که کدام برند پروتز سینه بهتر است و نتیجه بهتری دارد. قطعا نمی‌توان اثرگذاری کیفیت پروتز سینه بر نتیجه جراحی و ماندگاری آن انکار کرد؛ چرا که پروتزهای سینه توسط برندهای مختلف،  متریال متفاوت و در نتیجه کیفیت متفاوت ساخته می‌شوند. در ادامه از مجله پارسا بیوتی بهترین برندهای پروتز سینه در ایران که می‌توانید انتخاب کنید را معرفی می‌کنیم.

چرا انتخاب بهترین برند پروتز سینه اهمیت دارد؟

پروتز سینه یک جراحی تهاجمی است که در آن یک ایمپلنت انعطاف پذیر داخل بافت پستان قرار می‌گیرد و باید به مدت طولانی باقی بماند. از آنجایی که این پروتز یک جسم خارجی است که باید داخل بدن قرار بگیرد، قاعدتا باید باکیفیت‌ترین و سازگارترین محصول را انتخاب کنیم تا در طولانی مدت آسیبی را به بدن وارد نکند. پروتز سینه نه تنها باید به منظور حجم دهی و فرم دادن به سینه مناسب باشد، بلکه می‌بایست قابلیت در اثر زمان تغییر شکل پیدا نکرده و خواص خود را حفظ کند؛ قطعا شما نمی‌خواهید پروتز سینه بعد از چند ماه با عوارض همراه شده و مجبور شوید آن را با جراحی مجدد تخلیه کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر برند پروتز سینه، نحوه کارگذاری آن و مهارت جراح نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حال لازم است قبل از هر چیز از ویژگی‌های تمام برندهای پروتز سینه اطلاع داشته باشید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب را دارید.

پروتز سینه موتیوا (Motiva)

یکی از بهترین برندهای پروتز سینه در ایران، برند آمریکایی موتیوا است که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی به عنوان اولین انتخاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند موتیوا با استفاده از بهترین متریال ایمپلنت‌های پروتز سینه را تولید می‌کند و در بیش از 60 کشور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروتز موتیوا تا 10 سال گارانتی می‌شود و در پیشرفته‌ترین کلینیک‌های زیبایی جهان نیز کاربرد دارد.

پروتز سینه منتور (Mentor)

منتور معروف‌ترین تولید کننده پروتز سینه است که توانسته در ایران به یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود تبدیل شود. در حال حاضر بسیاری از جراحان مشهور توصیه می‌کنند برای جراحی پروتز سینه از پروتزهای سیلیکونی منتور استفاده کنید. شایسته ذکر است که پروتزهای آب نمکی منتور نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و یکی از بهترین   گزینه‌ها هستند.

پروتز سینه منتور در سایزها، شکل‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود تا تمام زیباجویان بتوانند از آن استفاده کنند و از ماندگاری بالای آن بهره ببرند. شرکت منتور سعی کرده تا ظاهر و جنس پروتزهای خود را به گونه‌ای طراحی کند که کاملا بافت و شکل شبیه به سینه طبیعی را داشته باشد.

پروتز سینه پلی تک (Poly Tech)

پروتز سینه پلی تک در سال 1986 برای اولین بار عرضه شد و همان ابتدا در اروپا با استقبال قابل توجهی مواجه شد. این پروتز محصول یک شرکت آلمانی است که انواع محصولات پزشکی و پروتزها را تولید می‌کند. پلی تک پروتزهای عرضه شده به بازار را به خوبی آزمایش می‌کند و کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین می‌کند. سازگاری کامل این پروتزها با بدن و عدم ایجاد عارضه یکی از ویژگی‌های اصلی پروتز سینه پلی تک است. همچنین به ادعای این شرکت،‌ پروتزهای پلی تک غیر قابل پاره شدن هستند و حداقل 10 سال داخل بافت سینه سالم باقی می‌مانند.

پروتز سینه سیلی مد (Sili med)

پروتز سینه سیلی مد ساخت یک شرکت برزیلی است که به عنوان یکی از استانداردترین ایمپلنت‌های موجود شناخته می‌‌شود. این پروتزها با غشای الاستری بادوام که از ژل سیلیکون 100% پر شده ساخته شده‌اند و قوام آنها به طور کامل شبیه به بافت ناحیه سینه است. این پروتزها به گفته خود شرکت از لحاظ آناتومی کاملا شبیه به بدن هستند و نتایج کاملا طبیعی را برای فرد به همراه دارند. این محصول سایزبندی و تنوع کامل دارد و خانم‌ها می‌توانند دقیقا محصول مورد نیاز خود را استفاده کنند. همچنین پروتز سینه سیلی مد بارکد خاص و قابل پیگیری دارد که می‌توان از این طریق اصالت کالا را در سایت این شرکت تایید کرد.

پروتز سینه آلرگان

یکی از پروتزهای سینه‌ای که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد،‌ محصول برند آلرگان است. این شرکت انواع پروتزهای سیلیکونی را در سایزهای مختلف عرضه می‌کند که ویژگی همه آنها صاف بودن سطح پروتز است. پروتزهای آلرگان برجستگی بالایی داشته و اغلب شکل گرد دارند که باعث می‌شود برای خانم‌هایی که تمایل دارند سینه‌هایی خوش فرم و گرد داشته باشند مناسب باشد.

پروتز سینه سبین

سبین یکی از بهترین برندهای پروتز سینه در ایران است که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پروتزها با بالاترین استانداردهای کیفی و انعطاف پذیری شبیه به بافت طبیعی سینه (Memory Shape) تولید می‌شوند.این پروتزها اغلب با سایز یکسان نسبت به سایر برندها،‌ از برجستگی بالاتری برخوردارند که باعث می‌شود می‌شود سینه‌‌ها در نهایت برآمدگی بیشتری داشته باشند. همچنین شرکت سبین ماندگاری طولانی محصولات خود را ضمانت می‌کند.

پروتز سینه ناگور

پروتز سینه ناگور یک محصول بریتانیایی است که علی رغم کیفیت بالا، با قیمت کمتر عرضه می‌شود. این محصول تاییدیه سلامت سازمان جهانی بهداشت،‌ FDA و جامعه اروپا را دارد. پوسته پروتز ناگور از تکنولوژی‌های جدید بهره برده که باعث می‌شود و مقامت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد. به همین دلیل است که شرکت ناگور عمر طولانی و کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کرده است.

بهترین برند پروتز سینه در ایران کدام است ؟

محصولاتی که از آنها نام بردیم در کلینیک‌های زیبایی مشهور هستند و اعتبار آنها گواهی بر کیفیت مناسب و بی خطر بودن آنهاست. برخی شرکت‌ها مثل منتور، پلی تک یا ناگور ادعا کرده‌اند که پروتزهای آنها از پوسته چند لایه طراحی شده و دوام مادام العمر دارند. در هر صورت شما باید با توجه به ویژگی‌هایی مثل جنس، بافت،‌ شکل، اندازه، دوام و … بهترین برند پروتز سینه را برای خود انتخاب کنید؛‌ اما باید دقت داشته باشید که فقط از بین برندهای معتبر انتخاب کنید.

البته ایمنی و رضایت بخش بودن نتیجه پروتز سینه علاوه بر برند پروتز،‌ به تبحر و تجربه پزشک در جراحی نیز بستگی دارد. ما تنها بخشی از ویژگی‌های برندهای مختلف را بررسی کردیم و شما بهتر است برای انتخاب بهتر حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برندهایی وجود دارند که محصولات متنوعی تولید می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی از میان آنها مناسب‌ترین پروتز سینه را برای خود انتخاب کنید.

به این پست امتیاز دهید



Source link