رژیم های کتوژنیک برای درآمد

برنامه کامل رژیم کتوژنیک برخلاف بسیاری از رژیم های غذایی ناموفق دیگر، رژیم کتوژنیک (یا رژیم کتو)، که بر اساس علم فیزیولوژیکی و تغذیه است، بیش از نه دهه (از دهه 1920) وجود 8 نکته‌ای که شما را در کتوژنیک برای لاغری گورو می‌کند داشته است. ۳ سال پیش میوه های چاق کننده را بشناسید:بسیاری از افراد با وجود اینکه رژیم لاغری می گیرند ولی اطلاعی در مورد اینکه چه میوه ای بخورند تا نتیجه ی بهتری بگیرند، ندارند. شما می توانید از فهرست میوه های زیر در برنامه غذایی خود استفاده کنید، اما زیاده روی نباید کنید چراکه ممکن است چاق شوید. در رژیم کتو، کاهش وزن به سرعت اتفاق می افتد (به ویژه در افراد دارای اضافه وزن و چاق). این موارد دقیقا در نمونه رژیم کتوژنیک استاندارد نیز اتفاق می افتد. با بررسی نمونه ای از رژیم غذایی کتوژنیک در مورد این موضوع بیشتر خواهید آموخت. اگر می خواهید هر 21 روز تا 6 کیلوگرم وزن کم کنید، یک لحظه توقف کنید. تحقیقات نشان می دهد که توقف مصرف گلوکز در رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات باعث می شود بدن برای سوخت کتون تولید کند. Data w​as gener at ed by GSA C ontent G᠎en er᠎ator Demoversion​.

تراکم استخوان به دلیل کمبود مواد معدنی کاهش می یابد.

دلایلی که باعث توقف کاهش وزن در رژیم کتوژنیک میشه رو با هم مرور میکنیم. هنوز هم یکی از بهترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود. رژیم کتوژنیک ممکن است در اولین نظر رژیم لاغری به نظر نرسد, زیرا رژیم کاهش وزن با کربوهیدرات کم و چربی بالا است! به دلیل محدودیت دریافت غذا، ویتامین ها و مواد معدنی در بدن کاهش می یابد. تراکم استخوان به دلیل کمبود مواد معدنی کاهش می یابد. اگر از افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند آزمایش خون بگیریم، کمبود هموگلوبین در خون کاملاً مشهود است. حالا سینی را درون فر قرار دهید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا ماهی کاملاً پخته و روی آن طلایی شود. حالا همه مواد رو با هم میکس کنید. اکثر چربی های سالم فاقد کربوهیدرات خالص هستند، به خصوص انواع ذکر شده در زیر، که همه آنها در نمونه رژیم غذایی کتوژنیک استاندارد یافت می شوند. پس همیشه باید به دنبال یک نمونه ایده آل و استاندارد از این رژیم باشید. در اینجا چند نمونه از سبزیجات مناسب برای استفاده در رژیم کتو آورده شده است که باید در برنامه غذایی خود بگنجانید. بخشی از این علائم به دلیل کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت ایجاد شده توسط رژیم کتو در بدن است.

رژیم کتو ۲۱۶: میخواهید در ۲۱ روز ۶ کیلو وزن کم کنید؟ در نتیجه مقدار باقی مونده باید ذخیره بشه. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که بیماران کلیوی هرگز نباید از رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن استفاده کنند. هدف از محصولات کتو کاهش میزان کربوهیدرات است. این دقیقاً در مورد رژیم های استاندارد کتو صدق می کند. مکملی مانند روغن MCT می تواند در این مرحله به شما کمک کند. روغن مایع، نارگیل فشرده سرد، خرما، روغن زیتون، بذر کتان، فندق و روغن آووکادو که در هر قاشق غذاخوری کاربید خاصی ندارد. روغن MCT می تواند انرژی را تامین کرده و به افزایش سطح کتون کمک کند. حالتی که در آن بدن برای انرژی به جای کربوهیدرات از چربی ها استفاده می کند. به بدن این امکان را می دهد تا از گلوکز به عنوان انرژی استفاده یا ذخیره کند. هدفمند یا TKD، که به شما امکان می دهد در صورت ورزش زیاد، کربوهیدرات بیشتری مصرف کنید. متأسفانه نخوردن طولانی مدت بیش از چند روز امکان پذیر نیست. چیزی که این رژیم را به یکی از بهترین رژیم ها تبدیل می کند این است که نیازی به کالری شماری، گرسنه ماندن یا تلاش برای سوزاندن کالری از طریق ورزش های شدید نیست.

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران

مغز قادر است به جای انرژی سلولی از این منبع انرژی جایگزین استفاده کند که عموماً در بیماران مبتلا به اختلالات مغزی مؤثر نیست. کاهش مصرف کربوهیدرات بدن شما را مجبور می کند به جای گلوکز، کتون ها را برای تامین انرژی بسوزاند. سلول های سالم در بدن قادر به استفاده از چربی برای انرژی هستند، اما سلول های سرطانی از نظر متابولیکی قادر به استفاده از چربی به جای گلوکز نیستند. به همین دلیل همه رژیم ها باید زیر نظر پزشک رعایت شود تا مواد لازم در بدن کم و زیاد نباشد. درحالی که بین محققان اتفاق نظر در مورد آمار دقیق وجود ندارد اما عموما پذیرفته شده است که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که رژیم میگیرند پس از مدتی وزن از دست رفته را مجددا اضافه میکنند ( در اغلب موارد علاوه بر این ، وزن بیشتری هم اضافه میکنند ). نتیجه طولانی مدت رژیم کتو نیز به احتمال زیاد تفاوتی با دیگر رژیم ها نخواهد داشت ، به ویژه با توجه به اینکه حفظ آن بسیار چالش برانگیز و محدود کننده است. اما با وجود اینکه تمشک و زغال اخته کربوهیدرات کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند، بهتر است آنها را در رژیم های سخت کتو قرار ندهید.

ایا رژیم کتوژنیک لاغر میکند

اگرچه آجیل و دانه ها معمولاً کربوهیدرات کمی دارند، اما بین انواع مختلف آن تفاوت هایی وجود دارد. روز باقی بماند؛ که به آن پساثر میگرنی گویند. در رژیم کتو، مصرف کربوهیدرات بدن به طور کلی کمتر از 50 گرم در روز است. محققان دریافتهاند که اجتناب از تمام غذاها برای مدت کوتاه، از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات، به کاهش تشنج در بیماران صرعی کمک میکند و در کنار آن اثرات مثبت دیگری مانند تأثیرات بر چربی بدن، قند خون، کلسترول و سطح گرسنگی دارد. کتوز زمانی رخ میدهد که بدن در غیاب کربوهیدرات از چربی برای تامین انرژی استفاده میکند. گرفتن فیبر از سبزیجات این مشکل را حل میکند. در واقع رژیم کتوژن با کاهش آب بدن، وزن شما را کاهش داده و کاهش توده چربی شما در مقایسه با روش های علمی کمتر خواهد بود. همانطور که در بالا توضیح داده شد، با خوردن غذاهای کم کربوهیدرات، انسولین کمتری ترشح می شود.

از خوردن انواع آماده این ماده غذایی خودداری کنید؛ چون نوع تازه آن است که می تواند ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر لازم برای بدنتان را تامین کند. هر کسی می تواند این شرایط را تجربه کند. مصرف الکترولیت خود را افزایش دهید، اما از نوشیدنی های ورزشی با قند بالا اجتناب کنید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از آن، باید درک درستی از این رژیم داشته باشید. اهمیت این موضوع باعث شد که تصمیم بگیریم به صورت جداگانه یک مطلب در این رابطه بنویسیم. این روز ها رژیم کتوژنیک به لطف فوایدی که در کاهش وزن و کنترل فند خون دارد بسیار روی زبان ها افتاده است و در موتور های جستجو گر به یک کلمه پر سرچ تبدیل شده است. این املت در زمان بسیار کوتاهی تهیه میشه و طعم بسیار مطلوبی داره. این رژیم کربوهیدرات پایین، پروتئین متوسط و چربی بالا داره. کتوژنیک استاندارد (SKD): این رژیم شامل ۷۵ درصد چربی سالم، ۲۰ درصد پروتئین و تنها ۵ درصد کربوهیدرات است. در رژیم کتوژنیک مصرف کربوهیدرات میتواند بسیار پایین باشد (حدود ۵ درصد) و مصرف چربی میتواند بسیار زیاد باشد (حدود ۷۵ درصد) و علاوه بر این پروتئین را بهطور متوسط (حدود ۲۰ %) نگه میدارند.

یک مطالعه نشان

داد که رژیم غذایی و مصرف غذاهای کتو به مدت 24 هفته باعث کاهش گلیسرید، کلسترول LDL و قند خون در چند درصد از بیماران شد و در عین حال سطح کلسترول خوب یا HDL را در بدن افزایش داد. معایب رژیم ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. در رژیم زون وعده غذایی شما شامل ۴۰% کربوهیدرات، ۳۰% چربی و ۳۰% پروتئین در هر وعده غذایی است. چربی ها باید به مقدار زیاد در هر وعده غذایی در طول روز مصرف شوند. دوره یا CKD که در آن رژیم غذایی خود را به مدت 5 روز دنبال می کنید، اما در 2 روز آخر هفته مجاز به خوردن کربوهیدرات بیشتری هستید. محققان معتقدند این رژیم ممکن است به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی کمک کند تا فرآیندهای پاتوفیزیولوژیکی مانند توهم، توهمات شنوایی، عدم تعادل و رفتارهای غیرقابل پیش بینی را عادی کنند. از آنجایی که اکثر مردم رژیم های غذایی غنی از کربوهیدرات می خورند، بدن به طور معمول از گلوکز (یا شکر) برای انرژی استفاده می کند. این تغییر برای سوزاندن چربی برای انرژی کتوز نامیده می شود.

وقتی گلوکز را از منابع غذایی دریافت نمی کنیم، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن می کند یا چربی را از غذا دریافت می کند. رژیم کتو آنتی اکسیدان ها را در بدن تقویت می کند که باعث بهبود توانایی های مغز و در بدن می شود. داستان این فیلم در مورد یک مأمور سابق سازمان سیا است که اکنون بهعنوان قاتل استخدام شده است تا یک سرم گرانبها را بهدست بیاورد که تحت محافظت شدید مأموران قدرتمند و بیرحم قرار دارد. می توانید کدو سبز را رنده کنید تا جایگزین برنج درست کنید یا آن را به غذاهای پخته شده اضافه کنید بدون اینکه طعم آن را تحت تاثیر قرار دهد. اما افرادی با فرهنگ های غذایی مختلف هستند که به راحتی وارد فاز کتوز می شوند و برای مدت طولانی بدون هیچ گونه تاثیر منفی روی رژیم کتو می مانند. رژیم غذایی کتوژنیک باعث کاهش ماهیچه ها می شود، حتی افرادی که تمرین های مقاومتی انجام می دهند نیز دچار این عارضه می شوند؛ زیرا جهت عضله سازی تاثیر پروتئین به تنهایی از میزان تاثیر پروتئین و کربوهیدرات ها با هم، کمتر است. به همین دلیل است که بدن دچار شوک می شود.

به همین دلیل مصرف مکمل های حاوی امگا 3، ویتامین های B، C و E ضروری است. بهعنوان مثال در طول هفته، ۵ روز از رژیم کتو پیروی میکنید و در ۲ روز بعدی مصرف کربوهیدرات را افزایش میدهید. زمانی که بدن کربوهیدرات ها را از دست می دهد، نیاز روزانه به فیبر مختل می شود. زیرا قند خون از کربوهیدرات ها تامین می شود. ارتباط بین رژیم غذایی سرشار از قند و سرطان چیست؟ کلیه های ضعیف قادر به از بین بردن اسید خون نیستند. بخشی از رژیم کتو هستند زیرا حاوی کربوهیدرات نیستند. فرهنگ رژیم غذایی مناسب بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. برای قرن ها، رژیم های کتوژنیک برای درمان اختلالات عصبی و شناختی مانند صرع و علائم بیماری آلزایمر مورد استفاده قرار گرفته اند. این تغییر می تواند به کاهش اختلالات عصبی و اختلالات شناختی کمک کند. در واقع کاهش کربوهیدارت ها بدن شما را وارد یک وضعیت متابولیک به نام کتوز می کند.