آشپزی با گیاهان و ادویه ها: دستور العمل های سریع و آسان میان وعده های کم کالری

خوردن میان وعده های کم کالری نه تنها بدن شما را تغذیه و تقویت می کند، بلکه به حفظ وزن سالم نیز کمک می کند. در اینجا ۳ دستور العمل میان وعده گیاهی و ادویه جات با تنها ۴۰۰ کالری یا کمتر آورده شده است:

بسته بندی بوقلمون فلفلی

آنچه شما نیاز دارید:

  • ۱۲ عدد تورتیلا ۱۰ اینچی آرد گندم کامل

  • ۱/۴ کیلوگرم. اغذیه فروشی بوقلمون، ورقه شده

  • کاهو ۱ سر

  • ۲ فنجان گوجه فرنگی خرد شده

  • ۲ فنجان هویج رنده شده

  • ۱ فنجان پنیر خامه ای

  • ۱/۲ فنجان سس رنچ

  • ۱/۲ قاشق چایخوری سبزیجات خشک

  • ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی

برش های بوقلمون را با سبزی خشک و فلفل سیاه بمالید. کنار بگذارید. در یک کاسه کوچک، پنیر خامه‌ای و سس رنچ را با هم مخلوط کرده، هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. هر تورتیلای آردی را با پنیر خامه‌ای و مخلوط سس رنچ بمالید، سپس برگ‌های کاهو و سپس برش‌های بوقلمون گیاهی بمالید. هویج و گوجه فرنگی را روی بوقلمون بپاشید سپس تورتیلاها را بغلطانید تا بسته بندی شوند. هر بسته را به صورت مورب برش دهید تا تکه هایی به اندازه لقمه درست شود سپس با خلال دندان محکم کنید. در فری که از قبل گرم شده روی حرارت متوسط ​​به مدت ۴ تا ۵ دقیقه یا تا زمانی که تورتیلاها کمی قهوه ای شوند بپزید. بلافاصله سرو کنید. ایده آل برای چیپس سبزیجات یا چیپس ناچو کم کالری.

سبزی و ادویه سالسا انار

آنچه شما نیاز دارید:

  • ۱ عدد انار، پوست کنده و غشاهای آن برداشته شده است

  • ۱ ۱/۲ دسته جعفری برگ تخت، خرد شده

  • ۱ ۱/۲ دسته گشنیز تازه، خرد شده

  • ۱ ۱/۲ شاخه برگ نعناع تازه، خرد شده

  • ۱ عدد گوجه فرنگی خرد شده

  • ۱ پیاز قرمز، خرد شده

  • ۱ عدد فلفل سرانو، خرد شده

  • فلفل هالاپینو ۱ عدد، خرد شده

  • ۶ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه

  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

  • ۲ قاشق چایخوری پوست آهک رنده شده

  • نمک و فلفل سفید آسیاب شده به دلخواه

انار، جعفری، گشنیز، نعناع، ​​گوجه فرنگی، پیاز، فلفل سرانو، فلفل هالاپینو، آب لیموترش، روغن زیتون و پوست لیموترش را در یک کاسه متوسط ​​با هم ترکیب کنید. هم بزنید تا مواد خوب با هم ترکیب شوند. با نمک و فلفل سفید مزه دار کنید. روی آن را بپوشانید و حداقل ۲ ساعت در یخچال قرار دهید. سرد سرو کنید.

ساندویچ گوجه فرنگی با گیاهان پنیری

آنچه شما نیاز دارید:

  • ۱ عدد شیرینی سبوس دار

  • ۳/۴ فنجان پنیر کوتیج کم چرب

  • ۱ پرتقال

  • ۴ ورقه گوجه فرنگی

  • ۱ حبه سیر، خرد شده

  • ۲ قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده

  • نمک و فلفل برای چشیدن

پنیر دلمه را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و پوره کنید تا یکدست شود. پنیر را در یک کاسه کوچک بریزید سپس سیر و پیازچه را اضافه کنید. ادویه زدن با نمک و فلفل. نان نان شیرینی را به میزان دلخواه برشته کنید سپس نصف کنید. نیمی از نان شیرینی را روی پنیر خامه ای گیاهی بمالید و روی آن را برش های گوجه فرنگی بمالید. نیم دیگر نان شیرینی را روی آن قرار دهید تا ساندویچ درست شود. با برش های پرتقال سرو یا مصرف کنید.

خوردن میان وعده های سالم را به یک عادت تبدیل کنید و با این میان وعده های کم کالری بدون دردسر با گیاهان و ادویه های کاملا طبیعی شروع کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید