چه فصلی است؟ – کیت غذای واقعی می خورد

کمی زندگی اخیراً با ماهی قزل آلا ، آفتاب و فصول!

هیییییییییییییی!

And look-a-boo !!

ما هفته گذشته از ساحل به خانه آمدیم و یخچالی به این شکل داشتیم (و این بعد از آن بود که مجبور شدیم آن شیر بد بو را بیرون بیندازیم!). می دانید ، من همیشه می گویم که یخچال مجهز از اهمیت بالایی برخوردار است !!

توجه: کشوی پایین کاملاً الکلی است – lol!

من روز بعد یک ناهار قاشق پر زرق و برق درست از فریزر خوردم! این رشته فرنگی کدو تنبل آنها با کلم بروکلی بود و من طرفدارش بودم!

و سپس پیش بند آبی آمد!

درست در حال لذت بردن از ناهار ، آبی پیش بند آمد! چه زمان بندی خوبی برای وعده های غذایی ما در هفته است. *با حمایت آبی پیش بند

در منو: ماهی قزل آلا پستو با سبزیجات بو داده

این تکراری است که من دوباره سفارش دادم زیرا آن را بسیار دوست داشتم !! سس پستو – یام!

چه فصل (های) است؟

اینها ادویه های Weeknight Spice هستند! یک روش کلاسیک پیش بند آبی برای جاز دادن هر غذایی با پودر پیاز (!) ، سیر ، جعفری و پاپریکا. در واقع می توانید آن را از بازار بخرید!

مرغ شیرین و تند با برنج و فلفل دلمه ای

این سس چیز دیگری است!

پیش بند آبی در پاییز بسیار زیاد می آید: غذاهای تندرستی ، افزودنی های la carte ، شراب و جعبه هایی با مضمون تعطیلات. به این پست برگردید تا ویژگی Wellness Meals را مشاهده کنید: روال خود را به روز کنید.

اکنون وقت آن است که زندگی خود را ساده کرده و چند دستور العمل جدید خوشمزه را امتحان کنید! از چهار جعبه اول خود 110 دلار تخفیف بگیرید.

فصل ماهی قزل آلا با ماهی آزاد دودی برای ناهار ادامه می یابد

سرانجام یخچال را دوباره پر کردیم و برای ناهارم ماهی قزل آلا دودی گرفتیم! این یک بسته ماهی قزل آلا دودی است که روی آن پنیر خامه ای ، فلفل و ژالاپینو سرخ شده ترد است. و سالاد کنار!

بسته بندی ماهی قزل آلا دودی Tag 2

من از سس پستو باقی مانده از ماهی قزل آلا آبی استفاده کردم – ظرف را کاملاً درست کرد!

همچنین در منوی ساندویچ: BLTs! باغ ما هنوز کار می کند و توماس هر هفته بیکن درست می کند تا برای ساندویچ در دسترس باشد. یک چیز لازم است: مایونز اضافی.

PS آیا می دانید که تولیدکننده آبجو محلی ما آبجو دوک مایو دارد که برای جفت شدن با BLT مناسب است! متأسفانه من با ناهارم آن را نخوردم.

ترد پارمسان FTW

سالهای اخیر که با چیپس (از Trader Joe’s یا Costco) همراه است ، مربا من است. آنها و بادام ترافل!

صبحانه تند کدو تنبل

شما می دانم فصل کدو تنبل است! ماست + ادویه کدو تنبل + کره بادام + موز!

تخم مرغ گرم ، انگور سرد

صبحانه گرم در حال بازگشت است. تقریبا تخم مرغ + بلغور جو دوسر است!

چه خبر از پسرا

فصل فوتبال است …

و وقت بیس بال!

مازن خیلی خوش گذشت !!

فصل پازل

او عاشق پازل Lovevery جدید خود است!

و این پازل ایالات متحده بسیار سخت است – اما او می تواند آن را انجام دهد!

سخت در کار

در مورد من ، فصل پیاده روی است!

من عاشق راه رفتن هستم و خوشحالم که گرما خراب شده است !! من با پسران به مدرسه رفتم. من هر روز به ساحل می رفتم. و پیاده روی در خیابان سبز بسیار آرام است.

و در نهایت….

فصل Survivor است !!!!

پس مبارک باشد که بازگشت! فصل 41 در جریان است – تنظیم کنید !! بهترین نمایش تا به حال

من و الن از بستنی جنی لذت بردیم در حالی که با هیلاری در Zoom پیش نویس خود را تهیه می کردیم.

اینها شیرین ترین سوپ های کوچک و غذاهای جانبی از محل ما هستند! آنها همیشه تابه را روی هم چیده و مطابقت می دهند. مناسب برای عصر یخبندان کوچک.