چگونه انبار خود را برای تغذیه متعادل آماده کنید


آیا می خواهید انبار خانه خود را در انبار داشته باشید تا بتوانید غذاهای متعادل را با آنچه در دست دارید درست کنید؟

تنظیم محیط برای موفقیت ، کلید حفظ عادات غذایی متعادل در طولانی مدت است ، حتی زمانی که زندگی شلوغ ، استرس زا است ، یا اگر از روال عادی خود خارج شده اید.

روش تغذیه آگاهانه ما ™ اعضا می دانند که حفظ تعادل مورد نظر آنها بسیار آسان تر است ، زیرا انجام آنها آسان تر می شود ، و داشتن گزینه هایی در انبار شما راهی آسان برای امکان پذیر است!

باز کردن انباری پر از غذاهای کامل مغذی مورد علاقه شما که منتظر استفاده از آنها در وعده غذایی یا میان وعده بعدی خود هستید ، احساس بسیار خوبی است و اینکه همیشه سیر شوید ، بسیار عالی است ، فقط در صورت الهام بخشیدن به تهیه کره گردوی خانگی ، ترکیب مسیر ، ترافل ، سوپ ، یک دسته کوکی و غیره

اما شاید برای شما این سال پیش آمده باشد که برای تهیه غذای متعادل به چه چیزهایی نیاز دارم تا در انبار خانه خود پر کنم؟ به خواندن ادامه دهید و من شما را با چند نکته ساده راهنمایی می کنم!

برای تغذیه متعادل چه مواردی را باید در انبار خود قرار دهید

نکته اصلی تهیه انبار غذا برای وعده های غذایی متعادل این است که مطمئن شوید برای هر یک از عناصر پنج پایه من ، که سیستم من برای ایجاد وعده های غذایی متعادل است ، مواد لازم را در اختیار داشته باشید.

شما به پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و قندی و عوامل مزه نیاز دارید.

حبوبات و حبوبات

عنصر پنج پایه: کربوهیدرات ها و پروتئین های نشاسته ای

اگر من را می شناسید ، می دانید که لوبیا یک غذای اصلی در خانه ما است – ما آن را چندین بار در روز می خوریم!

حبوبات و حبوبات خشک جهان کاملی از پروتئین گیاهی ، فیبر و تنوع در بافت را در رژیم غذایی همه باز می کند ، چه شما فقط پروتئین های گیاهی مصرف کنید یا پروتئین های حیوانی.

از آنجا که حبوبات و حبوبات فوق العاده مقرون به صرفه هستند ، حتی اگر پروتئین حیوانی بخورید ، می توانید آنها را در غذاهای پروتئینی حیوانی قرار دهید تا میزان مصرف گوشت را کاهش داده و در عین حال وعده غذایی شما طولانی تر شود. به عنوان مثال ، هنگام تهیه گوشت تاکو سنتی ، لوبیا را اضافه کنید و نصف یا کمتر از گوشت واقعی را برای افزایش تغذیه و عملکرد خود استفاده کنید.

اگر از غذاهای کنسرو شده استفاده می کنید ، توصیه می کنم کنسرو لوبیای ارگانیک را پیدا کرده و قبل از استفاده آنها را خیلی خوب آبکشی کنید.

حبوبات و حبوبات را برای ذخیره سازی در نظر بگیرید:

  • لوبیا سیاه
  • لوبیا سفید
  • لوبیا چیتی
  • نخود
  • لنزها
  • فقط لوبیا
  • لوبیا قرمز
  • رب نخود و برنج (به دنبال مارک Banza باشید)

غلات

عنصر پنج پایه: کربوهیدراتهای نشاسته ای

غلات سرشار از کربوهیدراتهای نشاسته ای ، فیبر ، پروتئین و اسیدهای چرب هستند و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی را ارائه می دهند. علاوه بر میوه ، غلات و حبوبات یکی از منابع کربوهیدرات نهایی در سبک زندگی کامل هستند.

غلات که باید در انبار خود نگهداری کنید:

  • کوینو
  • امارات
  • انواع برنج (وحشی ، قهوه ای ، ممنوع)
  • ارزن
  • گندم سیاه
  • جو دوسر
  • سوبا نادلر
  • ماکارونی بدون گلوتن

آجیل

عنصر پنج پایه: چربی سالم

آجیل ها و دانه ها به دلیل استفاده های مختلف ، طعم ، بافت و تراکم مواد مغذی به طور کلی در انبار اصلی من هستند. وقتی در هر دستور غذایی به کمی وزن اضافی احتیاج دارم یا می خواهم پروتئین و مواد معدنی را افزایش دهم ، انبار خانه خود را پر از ظروف شیشه ای می کنم که از بالا با آجیل و دانه پر شده است و همه امکانات این خانواده سالم و ضخیم را به یاد می آورم.

توصیه می کنم آجیل و دانه های خود را در رایج ترین و طبیعی ترین حالت خود – خام ، بدون نمک و ارگانیک در صورت امکان خریداری کنید. این نه تنها تضمین می کند که بیشترین چگالی مواد مغذی را دریافت می کنید ، بلکه بیشترین میزان آشپزی را نیز دریافت می کنید ، زیرا می توانید طعم هر یک از آجیل ها و دانه ها را با کمی تفت دادن یا افزودن نمک برای افزایش طعم های مغذی تنظیم کنید. اکثر آجیل ها و دانه ها حاوی چربی های مفید برای قلب ، فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، مواد معدنی و پروتئین های گیاهی هستند.

آجیل و دانه هایی که باید در انبار خود توجه کنید:

  • بادام ها
  • کاشوبادام هندی
  • آجیل برزیلی
  • گردو
  • گردوی آمریکایی
  • پسته
  • آجیل کاج
  • دانههای چیا
  • دانه های کنف
  • دانه کتان
  • دانه کدو تنبل
  • دانه های آفتابگردان
  • دانه های دریایی

روغن ها

عنصر پنج پایه: چربی سالم

از چربی نترسید! افزودن چربی های سالم به هر غذایی به توانایی بدن ما در جذب ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین D ، A ، E و K کمک می کند.

اینها همچنین یک لایه طعم و وسیله ای از ویتامین های محلول در چربی را فراهم می کنند که هیچ عنصر درشت مغذی دیگر نمی تواند با آن رقابت کند. نشان داده شده است که چربی های سالم مانند روغن زیتون و روغن نارگیل فواید قلبی عروقی ، هضم ، کمک به تولید هورمون ، مبارزه با التهاب ، کمک به سلامت مو ، ناخن و سلامت پوست و نقش مهمی در تولید کلاژن دارند.

این روغنهای با کیفیت بالا را ذخیره کنید:

  • روغن آووکادو
  • روغن نارگیل
  • روغن دانه کتان
  • روغن زیتون
  • روغن کنجد

سرکه

عنصر در پنج پایه: عامل مزه

سرکه در هر آشپزخانه ای ضروری است! آنها جلبک دریایی و اسیدیته ای را که اکثر دستور العمل ها برای تعادل طعم ها و همچنین طیف گسترده ای از مزایای تغذیه ای ، به ویژه آنهایی که به طور طبیعی تخمیر می شوند ، مانند سرکه سیب خام ، ارائه می دهند.

سرکه به طور کلی در انتهای دستور غذا برای افزودن آخرین پاشش اسید و جلبک دریایی برای روشن شدن ظرف یا افزایش طعم استفاده می شود. به عنوان مثال ، سرکه سیب خام حاوی باکتری های تخمیر شده طبیعی (بچه های خوب) است که با کمک به تجزیه پروتئین ها و غذا به هضم غذا کمک می کند. این می تواند به کاهش نفخ کمک کند و می تواند در صورت استفاده از تونر برای بهبود پوست استفاده شود.

هنگام خرید سرکه ، تا آنجا که ممکن است پاستوریزه نشده و به طور طبیعی تخمیر شده را انتخاب کنید ، بهترین گزینه بعدی سرکه بدون فیلتر ارگانیک است. تنها مواد تشکیل دهنده باید فقط سرکه باشد ، بنابراین هیچ رنگ ، کارامل یا ضخیم کننده به آن اضافه نمی شود.

انبار خود را با این سرکه ها ذخیره کنید:

  • سرکه سیب خام را برگی کنید
  • سرکه شراب قرمز
  • سرکه گیلاس
  • سرکه بازامیک
  • سرکه ی نارگیل

گیاهان خشک و ادویه جات ترشی جات

عنصر در پنج پایه: عامل مزه

سبزیجات خشک شده و ادویه جات راحت ترین آنها برای ذخیره سازی هستند و آنها را در دسترس و راههای ساده ای برای افزایش طعم و تغذیه بدون طعم دهنده های مصنوعی و سدیم افزوده قرار می دهند.

گیاهان و ادویه جات نه تنها طعم فوق العاده ای به هر غذایی می بخشند ، بلکه از نظر تغذیه نیز سرشار هستند ، مخصوصاً مورد علاقه من از همه آنها – زردچوبه و دارچین.

این گیاهان و ادویه جات را به انبار خود اضافه کنید:

  • ریحان
  • پیازچه
  • Cilantro
  • گنگ
  • نعناع
  • جعفری
  • پونه کوهی
  • رزماری
  • آویشن
  • حکیم
  • دارچین
  • زردچوبه
  • مخمر تغذیه ای براگ

غذای مناسب و در عین حال مقوی

عنصر پنج پایه: متفاوت است

چه یک میان وعده آماده باشد یا مخلوط پخت ، داشتن یک انبار با چند چیز کاربردی برای حفظ عادات غذایی متعادل مهم است. همه ما می دانیم که روزهایی پیش می آید که شما زمان یا انرژی لازم برای تهیه غذای متعادل مورد نظر خود را ندارید یا زمانی که واقعاً می خواهید چیزی سالم بخورید.

در این لحظات ، کلید داشتن گزینه هایی در دست است که انتخاب های متعادل را برای شما آسان می کند.

مجموعه ای از گزینه های مناسب و در عین حال مغذی را از این مارک ها دریافت کنید:

  • توربین های ساده
  • هفت غذا
  • هو آشپزخانه
  • برش ریز
  • آسیاب سرخ باب
  • اواخر جولای
  • ترقه های مریم رفته

جوراب شلواری برای تغذیه متعادل

اکنون که می دانید چه چیزی را به انبار خود اضافه کنید ، گام بعدی این است که مشخص کنید چه شکاف هایی دارید. آیا در هر صورت حداقل یک گزینه دارید. دسته بندی؟ چه موادی ندارید ، اما آیا می دانید که قطعاً بیشتر غذا می خورید؟

موجودی را نگه دارید و این هفته در لیست خرید خود قرار دهید.

به یاد داشته باشید ، ممکن است ساده به نظر برسد اما انبار خانه خود را ذخیره کنید راهی که می توانید خود را برای موفقیت آماده کرده و ایجاد عادت تغذیه متعادل را بسیار آسان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید