بیش از 40 ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا به ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا 40 وعده غذایی اضافی برای الهام ، از جمله بسیاری از گزینه های پیش نمایش وجود دارد!

صبحانه ممکن است غذای مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد ، به خصوص وقتی ظهر مبهم و دست و پا گیر باشد. ساعت 6:30 روز مدرسه

اما نوجوان شما باید صبح خود را بسوزاند ، بدون ذکر همه رشد عظیمی که در حال رخ دادن است. بنابراین اگر آنها بر اساس ایده ها سوخته باشند ، در اینجا الهام زیادی وجود دارد. و اگر آنها ادعا می کنند “اما زمان وجود ندارد!” ، ما این کار را آسان می کنیم.

شما همچنین می توانید مانند: زمانهای عملکرد سالم برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایت بخش: پروتئین ، چربی و فیبر همگی به سالم ماندن صبحانه و ناهار کمک می کنند.
  • استخوان سازی: نوجوانان در این دوره شدید رشد و تغییر نیاز به کلسیم بیشتری دارند. منابعی مانند لبنیات و شیر غنی شده بدون شیر ، ماست ، OJ غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تهیه آنچه نیاز دارند کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان در روزهای هفته زمان زیادی ندارند ، بنابراین اگر سبک نیست (و ترجیحا قابل حمل است) ، ممکن است آن را نخورید. در نظر داشته باشید که در آخر هفته ها محصولات صبحانه را به صورت عمده تهیه کنید. در حالت ایده آل ، نوجوان شما باید کمک کند یا حتی پیش قدم شود!
  • مواد مغذی اصلی: نوجوانان برای رشد و نمو عظیمی که در حال رخ دادن است به مواد مغذی نیاز دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است گم شده باشند و برخی از محصولات صبحانه ای که حاوی آنها هستند ، آمده است:
    • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا
    • پروتئین (دختران): ماست ، لوبیا ، کره آجیل
    • فولات (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین B6 (دختران): پنیر ، نخود
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات

ایده صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • کلوچه تخم مرغ یا ساندویچ شیرینی که در لبه برش قرار دارد (MAKE-AHEAD)
  • صبحانه پخته بوریتوس: روی بوریتوها با تخم مرغ های پخته شده و کمی پنیر بپاشید ، محکم به هم بپیچید و در فویل بپیچید. در فر توستر یا فر گرم کنید. (MAKE-AHEAD)
  • مافین های تخم مرغ هم زده آماده شده است (MAKE-AHEAD)
  • تخم مرغ در حفره: از وسط ساندویچ یک سوراخ برش بزنید ، آن را داخل تابه بریزید و یک تخم مرغ را در وسط بشکنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ به شکل دلخواه برسد.

باقی مانده شام ​​گرم شده: بگذارید داخل ظروف یکبار مصرف شیشه ای آنها می توانند در مایکروویو گرم شوند. (MAKE-AHEAD)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته یک دسته پنکیک درست کنید تا در طول هفته در فر توستر یا مایکروویو گرم شوند. (MAKE-AHEAD)
  • وافل گندم کامل که از قبل ساخته شده است: با شربت یا آجیل کره یا کره در بالا بخورید و تکه های میوه اضافه کنید. (MAKE-AHEAD)
4 صبحانه فعلی برای صبح های شلوغ-تغذیه واقعی
وافل خانگی با کره آجیل

بلغور جو دوسر

  • بسته های بلغور جو دوسر که از قبل تهیه شده اند: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن بکشید تا پودر شود. پودر جو دو سر را با دو فنجان جو دوسر سریع ترکیب کنید. نصف فنجان را در کیسه ها یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مواد دلخواه خود مانند میوه های یخ زده ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی قرار دهید. (MAKE-AHEAD)

پنکیک: برای کل هفته مهمانی بگیرید. با نوتلا یا کره آجیل و میوه و یا تخم مرغ های سرخ شده پر کنید. (MAKE-AHEAD)

پنکیک گندم کامل

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • تکه های موز: یک موز را به نصف بریزید و روی آن را با کره مهره و گرانولا بریزید
  • نان تست آووکادو (گزینه: یک تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس نان تست آووکادو - تغذیه مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (SunButter + ژله)

مافین (MAKE-AHEAD)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: برش ها را با آجیل یا کره دانه برای پروتئین اضافی چرب کنید. (MAKE-AHEAD)

نان تست سرگرم کننده!
  • به سلامتی: روی آن را با آجیل یا کره بذر بپاشید و برش های توت فرنگی یا موز را بپوشانید
  • ماست کامل: ماست را با گرانولا یا غلات و میوه ها در یک لیوان یا در یک کاسه درست کنید ، برای فیبر اضافی ، دانه های چیا را روی آن بریزید.
  • پنیر کلوچه + میوه
کاسه ماست با میوه + دانه

جو دوسر در شب: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (لبنی یا غیر لبنی) را در یک شیشه آجری کوچک ترکیب کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح ها چند نوع پر کننده مانند برش میوه ، قاشق آجیل یا کره تخم ، یا عسل یا شربت افرا بریزید. (MAKE-AHEAD)

تریل میکس: در فروشگاه نگهداری کنید یا خودتان با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده آن را تهیه کنید.

میان وعده + توپ (MAKE-AHEAD)

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات
میان وعده های اضطراری

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته برای تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید