چند گرم از شکر طبیعی (میوه) نباید در مصرف تجاوز شود ، در حالی که تا حد امکان چربی بدن را کاهش می دهد؟ : تغذیه


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذاهای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع مختلف سازمان های بهداشتی پیشنهاد می کنند که کمتر از 25 گرم شکر اضافه در روز مصرف کنید. دیگران پیشنهاد می کنند در عوض شکر اضافه شده را تا حد 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دو اطلاعات قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، باز هم بهتر است.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (دریافت حدود 10 درصد چربی بدن). حداکثر ، چند گرم آیا باید روزانه شکر طبیعی مصرف کرد؟

  2. MyFitnessPal پیشنهاد می کند که من زیر حد قند 92 گرم بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد به منظور من که در آخرین سوال در مورد آن صحبت کردم اصلاً قابل اعتماد نیست؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) مقداری آب هلو با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی موجود در آب میوه به اندازه کل میوه (هلو) روی بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید