کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: تغذیه


من به برخی از پزشکان مراجعه کرده ام ، مانند دکتر. جیسون فونگ ، استدلال می کند که چربی سوزی تنها زمانی اتفاق می افتد که ذخایر گلیکوژن در ماهیچه عمدتا تخلیه شده و سطح انسولین بسیار پایین باشد ، به عنوان مثال. بعد از روزه گرفتن.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد سالم از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه داری دوره ای ندارند (برعکس – آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). من حدس می زنم که سطح گلیکوژن عضلانی آنها بسیار بالا و سطح انسولین آنها در حد متوسط ​​باقی می ماند.

با این حال ، این افراد هنوز می توانند تا زمانی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف کنند ، چربی خود را از دست بدهند ، به ورزش خود ادامه دهند و کمبود کالری را حفظ کنند.

به نظر می رسد این امر با توصیه ای مبنی بر اینکه کربوهیدرات جامد و / یا کم کربوهیدرات تنها راه چربی سوزی است ، در تناقض است. بنابراین س myال من از سردبیران این است که هنگام سوزاندن چربی در مقایسه با سوزاندن گلیکوژن ماهیچه ای برای انرژی واقعاً چه چیزی کنترل می شود. من هیچ تردیدی ندارم که داشتن سطح پایین انسولین به تغییر تعادل به سوزاندن بیشتر چربی کمک می کند ، اما واضح است که بسیاری از افراد حتی در رژیم های سرشار از کربوهیدرات ها با چربی سوزی موفق هستند. پس چه چیزی می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید